کد خبر : 126347
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 11:46
-

بدهی فدراسیون فوتبال به تیم های ملی فوتسال/از کاهش پاداش جام جهانی تا سالگرد قهرمانی آسیا

بدهی فدراسیون فوتبال به  تیم های ملی فوتسال/از کاهش پاداش جام جهانی تا سالگرد قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال به شکل وحشتناکی به تیم‌های زیرمجموعه خود بدهکار است. این بدهی بیشتر شامل پاداش‌هایی می‌شود که قرار بوده در پی افتخار آفرینی تیم‌های مختلف به آنها داده شود اما مدت‌هاست از موعد پرداخت آن گذشته و خبری هم نیست. چهار تیم فوتسال بانوان و آقایان و تیم فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال به شکل وحشتناکی به تیم‌های زیرمجموعه خود بدهکار است. این بدهی بیشتر شامل پاداش‌هایی می‌شود که قرار بوده در پی افتخار آفرینی تیم‌های مختلف به آنها داده شود اما مدت‌هاست از موعد پرداخت آن گذشته و خبری هم نیست. چهار تیم فوتسال بانوان و آقایان و تیم فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتبال بعد از نتایج فوق‌العاده‌ای که در مسابقات خود گرفتند از فدراسیون فوتبال قول پاداش گرفته‌اند اما خبری از پاداش‌ها نیست. در این میان بعضا صدای اعضای تیم ملی فوتبال هم در آمده و آنها با پشتوانه قدرتمندی به نام کارلوس کی‌روش اعتراض‌شان را از طریق بازیکنان بزرگتر تیم رسانه‌ای کرده‌اند. اخیرا اعضای تیم فوتسال مردان هم چنین رویه‌ای در پیش گرفته‌اند. در مصاحبه‌های بازیکنان تیم ساحلی هم می‌توانید رد این ماجرا را بگیرید اما اعضای تیم فوتسال بانوان از همه مظلوم‌ترند و آنها هم طلب سنگینی از فدراسیون فوتبال دارند

تیم فوتسال بانوان ؛ ۲۲ ‌‌میلیون+۵ ‌سکه + ۵۰۰‌ دلار

تیم فوتسال بانوان اردیبهشت ماه امسال دست به کار بزرگی زد و به‌عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافت. در آن مقطع این قهرمانی سر و صدای زیادی کرد و به تبع این افتخار پاداشی همسنگ کار بزرگ بانوان فوتسالیست باید به آنها پرداخت می‌شد. اعضای این تیم بعد از بازگشت به ایران نفری ۱۰ سکه طلا از ریاست جمهوری گرفتند اما فدراسیون تا الان به قولش درباره پاداش‌ها عمل نکرده است. یکی از بازیکنان این تیم می‌گوید: «قرار بود فدراسیون پاداشی ۲۲ میلیون تومانی به ما پرداخت کند به علاوه اینکه بعد از اینکه در حین رقابت‌ها در تایلند نفری هزار دلار به ما دادند اعلام کردند ۵۰۰ دلار دیگر را در بازگشت خواهند داد. همچنین قرار بود بعد از عنوان سومی ما در ترکمنستان نفری ۵-۴ سکه به ما بدهند اما کمیته فوتسال و آقای کفاشیان بدقولی کرده‌اند.»

این بازیکن تیم فوتسال بانوان می‌گوید: «قرار شده بود ما اعتراض‌مان به این مساله را رسانه‌ای کنیم چون هر بار تماس می‌گیریم می‌گویند یک هفته بعد پرداخت می‌شود اما مدام ما را سر می‌دوانند و بدقولی می‌کنند.»

تیم فوتسال مردان: نفری ۲۲ میلیون

تیم فوتسال ایران دو سال و دو ماه قبل در جام جهانی این رشته درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و به‌عنوان سومی رسید. اتفاقی که در بهترین دوران تیم فوتسال هم آرزو شده بود. با این حال مشخص نشد چرا پاداش این افتخار برای فوتسالیست‌ها کم شد. در آن مقطع و بعد از بازگشت تیم فوتسال از رقابت‌های جام جهانی صحبت از پرداخت پاداش ۳۰ تا ۵۰ میلیونی به هر بازیکن از این تیم شد اما این پاداش به نفری ۱۲ میلیون تومان تقلیل یافت! در آن مقطع البته وزارت ورزش به روال معمول خود نفری ۶ سکه به بازیکنان این تیم پرداخت کرد اما فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسالش صدای بازیکنان افتخار‌آفرین ناظم‌الشریعه را در‌آورد.»

حالا اما بازیکنان تیم فوتسال بی‌خیال آن جفایی شده‌اند که دو سال قبل در حق‌شان شد و دنبال پاداش قهرمانی آسیا می‌گردند. ۲۲ بهمن سال گذشته بود که تیم فوتسال با غلبه بر ژاپن قهرمان آسیا شد اما بعد از ۱۱ ماه پاداش این قهرمانی به بازیکنان آن تیم پرداخت نشده و صدای آنها را در آورده است.

دو سال قبل با فرمول هر برد در بازی گروهی مسابقات قهرمانی آسیا ۱۰۰ دلار، بازی حذفی ۲۰۰ دلار و قهرمانی ۳۰۰ دلار کلا بازیکنان تیم فوتسال بعد از قهرمانی‌شان در مسابقات سال ۲۰۱۶ هزار دلار پاداش گرفتند. امسال(میلادی) هم گفته شد نفری ۱۶۰۰ دلار پاداش قهرمانی آسیا برای هر بازیکن تیم فوتسال است که تا الان پرداخت نشده اما قیمت هر دلار از بهمن سال قبل تا الان سه برابر شده و رقم این پاداش با در نظر گرفتن هر دلار ۱۱ هزار تومان چیزی بالغ بر ۱۷.۶ میلیون می‌شود.در عین حال یکی از بازیکنان این تیم که در حال حاضر در اسلواکی بسر می برد، می گوید:« بعد از مسابقات آقای تاج به ما قول دادند پاداش قهرمانی نفری ۲۲ میلیون تومان باشد و بحث دلار و چیز دیگری مطرح نبود.البته الان حدود یک سال از آن قهرمانی می گذرد و ما هم دیگر پیگیری نکردیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.