کد خبر : 126611
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 16:48
-

رستگاری قزوین با سه گل / جدال بالای جدولی ها به نفع سربازان تهرانی/ یک امتیاز شیرین برای اقلید / توقف ایرالکو در خانه

رستگاری قزوین با سه گل / جدال بالای جدولی ها به نفع سربازان تهرانی/ یک امتیاز شیرین برای اقلید / توقف ایرالکو در خانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: مقاومت تهران ۳ – شاهین کرمانشاه ۱ گلزنان: سعید عیسایی – محمد رفیعی – ابولفضل حیدری (تهران)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
مقاومت تهران ۳ – شاهین کرمانشاه ۱

گلزنان:
سعید عیسایی – محمد رفیعی – ابولفضل حیدری (تهران)
حامد ایوانی (کرمانشاه)

جدال بالانشینان را سربازان تهرانی فتح کردند. شاگردان همتیان در شاهین کرمانشاه که نشان داده اند در خارج از خانه چندان عملکرد چشم گیری ندارند، این بار نیز به این امر جامه عمل پوشاندند و باز هم در خارج از خانه شکست خوردند. سربازان محمد خدادادی در مقاومت تهران موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا، سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کنند و مجموع امتیازات خود را به عدد پانزده برسانند. مقاومتی ها با کسب این پیروزی به رده دوم جدول رسیدند و شاهین کرمانشاه نیز در رده سوم جدول قرار گرفت.
ایرالکو اراک ۲ – رعد پدافند اصفهان ۲

گلزنان:
عباس کمندلو ۲ (اراک)
محمدرضا احمدی ۲ (اصفهان)

تیم رعد پدافند اصفهان که هفته گذشته اولین پیروزی خود را در لیگ دشت کرده بود، با روحیه ای مضاعف به دیدار با ایرالکو اراک رفت. اراکی ها نیز با کسب پیروزی در هفته گذشته از روحیه بالایی برخوردار بودند، و به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود و نزدیک تر کردن خود به صدر جدول بودند. این جدال زیبا و درگیرانه در نهایت چهار گل زیبا را به همراه داشت که سهم هر دو تیم دو گل بود. بدین ترتیب امتیازات در این بازی تقسیم شد و با کسب این یک امتیاز، ایرالکو اراک سیزده امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفت و رعد اصفهان نیز نیز با مجموع هفت امتیاز کماکان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
مقاومت عباس نژاد اقلید ۶ – سفیر گفتمان تهران ۶

گلزنان:
علیرضا مختارآبادی ۲- سجاد جباری ۲ – محسن جعفری – یونس لطیفی(اقلید)
مجتبی امیرخانی ۳ – حمید نصیری – فرهاد فلامرزی – سعید حاجیلری (سفیرگفتمان)

تیم عباس نژاد اقلید که نیم فصل دوم را با باخت استارت زده بود، این هفته از صدرنشین گروه میزبانی می کرد. اقلیدی ها در خانه دست به کار بزرگی زدند و ترمز نماینده تهران را کشیدند. این بازی زیبا دوازده گل به همراه داشت. شاگردان علی تاجیک در سفیر گفتمان کماکان در صدر جدول هستند اما نتوانستند پیروز این دیدار باشند و فاصله خود را با تیم دوم جدول بیشترکنند و به نوعی این فرصت طلایی را به راحتی از دست دادند‌. این یک امتیاز به کار اقلیدی ها نیز نیامد و آنها کماکان در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار گرفته اند و هنوز خطر سقوط را احساس می کنند.
شهرداری قزوین ۳ – شاهد رامک شیراز صفر

گلزنان:
مهدی ابوترابی – حمید چرخچیان – حمید دستمردی (قزوین)

شهرداری قزوین که هفته گذشته متحمل شکست سنگینی شده بود، این هفته در صدد جبران این شکست بود و از تیم بحران زده شاهد رامک شیراز پذیرایی می کرد. شیرازی ها که ابتدای لیگ را خوب شروع کرده بودند، در ادامه راه ضعیف ظاهر شدند و چندین هفته است که عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند. شهرداری قزوین در خانه خوب نتیجه می گیرد و در این دیدار نیز موفق شد با ارائه یک بازی زیبا، سه امتیاز دیگر به اندوخته امتیازات خود اضافه کند. قزوینی ها هم اکنون در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و شیرازی ها نیز هفتم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.