کد خبر : 126947
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 15:47
-

ثابت پی: پوشش ورزشکاران ،از پوشش افراد بیرون از این محیط هزار بار بهتر است/ سال آینده تمام رشته‌های بانوان را داریم/با تبلیغات سالن های فوتسال پر می شود

ثابت پی: پوشش ورزشکاران ،از پوشش افراد بیرون از این محیط هزار بار بهتر است/ سال آینده تمام رشته‌های بانوان را داریم/با تبلیغات سالن های فوتسال پر می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو می‌گوید با توجه به مسئولیت اجتماعی وارد ورزش شدیم، ادامه و نوع حمایتی که خواهیم داشت ارتباط مستقیمی باثبات و شرایط اقتصادی آینده کشور دارد. امیررضا ثابت پی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص علل ورود هلدینگ نامی نو به ورزش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو می‌گوید با توجه به مسئولیت اجتماعی وارد ورزش شدیم، ادامه و نوع حمایتی که خواهیم داشت ارتباط مستقیمی باثبات و شرایط اقتصادی آینده کشور دارد.

امیررضا ثابت پی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص علل ورود هلدینگ نامی نو به ورزش و به‌ویژه ورزش بانوان، اظهار کرد: بیشتر بحث مسئولیت اجتماعی بود که ما را به این سمت سوق داد که بهتردیدیم وارد ورزش شویم و در بحث ورزش هم سراغ ورزش بانوان برویم چراکه جز مواردی است که مغفول مانده، دیده نمی‌شود و به آن‌ها جفا شده است.

وی افزود: در جریان مسابقه تیم فوتسال نامی نو با ملی حفاری به مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان گفتم، شما زمانی که وزیر را می‌بینید یا مسئولان صداوسیما را از آن‌ها بپرسید چرا این‌قدر نسبت به بانوان سخت‌گیر هستند؟ الان نگاه می‌کنیم پوششی که ورزشکاران ما در سالن دارند از پوشش برخی افراد بیرون از این محیط هزار بار بهتر است.

وی ادامه داد: چه ایرادی دارد که این مسابقات پخش مستقیم داشته باشد؟ چه ایرادی دارد در اخبار آن‌گونه که باید گفته شود؟ شما در هیچ خبری نمی‌بینید، شاید اگر اطلاع‌رسانی درستی می‌شد در مورد بازی مهمی که در لیگ برتر فوتسال بانوان بود با توجه به حضور بهترین‌های ایران و آسیا در دو تیم، سالن ۲۵ آبان همانند نقش‌جهان یا پیروزی پر از تماشاگر بانو می‌شد چراکه من می‌دانم بانوان اصفهانی بسیار علاقه‌مند به ورزش هستند.

مالک باشگاه نامی نو گفت: چه‌ کاری بهتر از این‌که شرایطی ایجاد کنی تا عده زیادی از جوانان کشور جمع شوند و با تماشای مسابقه ورزشی و پرهیجان اوقات فراغت خود را در فضایی سالم و تمیز سپری کنند. درنهایت منظورم این‌که احساس کردم اگر در این حوزه وارد شویم کمی به مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کردیم.

وی تصریح کرد: بُعد تبلیغاتی که در این بخش‌ داریم بسیار ضعیف است، ما در بخش‌های دیگری کار می‌کنیم که خیلی بیشتر دیده می‌شود و کارهای تبلیغاتی خوبی در آن صورت می‌گیرد. اما در روزش به‌ویژه بانوان استفاده تبلیغاتی نداریم؛ اما خوشحالم که ۵۰ درصد جمعیت کشور که بانوان هستند را در کنار خود قراردادیم و مابقی جمعیت نیز به‌ واسطه حضور آن‌ها با ما در ارتباط هستند.

ثابت پی در خصوص حمایت نامی نو از داوران فوتبال و فوتسال و در کنار آن تیمداری در فوتسال بانوان تاکید کرد: از همان روز اول به خاطر برخی از شبهات و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، تعهد دادیم که وارد فوتبال نشویم. ولی بحث ورزش فوتسال بانوان، با آقایان ساکت، کفاشیان و تاج که صحبت کردیم گفتند ورزش بانوان هیچ ایرادی ندارد و کمک کنید. آن‌گونه که من در طی چند سال اخیر با جامعه داوری از نزدیک در ارتباط بودم آن‌ها انسان‌های باشرافتی هستند و این انگ‌هایی که می‌زنند اگر نگوییم ۱۰۰ درصد حدود ۹۹ درصد آن بی‌مورد است، امیدوارم داستانی برای ما پیش نیاید.

وی با اشاره به بازی نامی نو و ملی حفاری گفت: در بازی مقابل ملی حفاری در چند مورد داور می‌توانست نرمش از خود نشان دهد، اگر این نرمش و مدیریت را می‌کرد همه می‌گفتند داور نامی نو! بازیکن نامی نو! داور به نفع گرفته است. ولی خدا را شکر داوران ما این‌گونه نیستند.

مالک هلدینگ نامی نو در ارتباط با رشته‌های تحت پوشش باشگاه نامی نو اظهار کرد: علی طاهری سرعت خوبی دارد، من به ایشان گفتم با برنامه‌ریزی هرسال یک ورزش بانوان را اضافه کنید، که در سال اول حدود ۶ رشته را تحت پوشش قرار دادند. اگر به همین روال پیش بروند فکر کنم سال آینده تمام رشته‌های بانوان را داریم.

وی تصریح کرد: البته این بستگی به اوضاع اقتصادی ما دارد اگر بتوانیم روال منظمی در ثبات اقتصادی شرکت خودمان که نهایتا بی‌ارتباط باثبات اقتصادی کشور نیست داشته باشیم چراکه نه! اگر اقتصاد کشور اقتصادی پویا و با ثباتی باشد زیرگروه این اقتصاد کلان نیز می‌توانند در جامعه روی پای خود بایستند. ما اگر بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و کسب درآمد داشته باشیم، البته اگر همانند این چند وقت اخیر باشد ورزش که هیچ خود مجموعه نیز ممکن است با مشکل روبرو شود. این مدت بسیار تحت‌فشار اوضاع اقتصادی دلار و ارز و مواد خام اولیه بودیم.

ثابت پی گفت: اگر این مشکلات نباشد در برنامه‌های آینده ورزش بانوان را بسیار جدی و با برنامه‌ریزی دقیق حمایت خواهیم کرد. طاهری هم به‌عنوان مدیرعامل قبول مسئولیت کرده شاید اگر فرد دیگری بود قبول نمی‌کرد این‌گونه مدیریت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.