کد خبر : 127295
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 18:49
دسته‌بندی نشده
-

حق طیبی را هم فوتسال پلنت داد/ دبل ۴ ایرانی در لیست برترین‌های سال جهان

حق طیبی را هم فوتسال پلنت داد/ دبل ۴ ایرانی در لیست برترین‌های سال جهان
در حالي عدم حضور طيبي در ميان سه بازيكن برتر آسيا، باعث انتقادات به انتخابات AFC شده بود، فوتسال پلنت نام اين بازيكن را به همراه فرهاد توكلي در بين برترين‌هاي جهان قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که انتخاب همزمان علی‌اصغر حسن‌زاده و جاوید در میان کاندیداهای بازیکن سال AFC عملا کمترین توقع فوتسال ایران از آسیا را برآورده کرد به همین اندازه نبود حسین طیبی که در سال۲۰۱۸ آقای گل جام ملت‌های آسیا، کسب عنوان قهرمانی با تیم‌ملی و مس در آسیا و حضور با غیرت در بین چهار تیم برتر جهان را بدست آورده بود، باعث انتقادات به لیستی شد که نام هنمی ژاپنی را جای او قرار داده بود.

اعلام اسامی ۱۰ بازیکن برتر جهان بامداد امروز و حضور نام حسین طیبی گلزن فانتزی کار تیم‌ملی و غیرت و همچنین فرهاد توکلی که درخشش بی‌نظیری در پیراهن تیم‎ملی ایران در جام ملت‌ها و نفت عراق در جام باشگاه‌های آسیا داشت، این بار حق فوتسال ایران را در جهان داد.

با اذعان به اینکه تک‌تک بازیکنان تیم‌ملی ایران با عنوان تیم سوم جام‌جهانی شایسته حضور در لیست‌های برترین‌های سال آسیا و جهان بوده و هستند؛ حسین طیبی بالاخره به حقش از فاکتور ارزشمند حضور در فوتسال اروپا و حضور در جمع ۴تیم برتر قاره سبز، در کنار عناوین آسیایی‌اش رسید تا پس از اتفاقات لیستAFC ، برای دومین بار کاندیدای شایسته ایران همراه با فرهاد توکلی شود.

حسین طیبی در حالی به حضور متوالی در دو سال پیاپی لیست برترین‌های فوتسال جهان رسید که تکرار حضورش همراه با دبل محمد ناظم‌الشریعه، علیرضا صمیمی و توحید لطفی از نکات غرورآمیز لیست جهانی فوتسال پلنت برای ملی‌پوشان ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.