کد خبر : 127373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 14:37
-

فخیم: واکنشم به جوسازی مربی مقاومت طبیعی بود/لیگ امسال به خاطر پلی‌آف حساس‌تر شده است

فخیم: واکنشم به جوسازی مربی مقاومت طبیعی بود/لیگ امسال به خاطر پلی‌آف حساس‌تر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم درخصوص پیروزی خانگی تیمش در دیداری پرحاشیه مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: در این بازی بعد از دریافت گل اول با انگیزه‌تر شدیم و با تدابیر کادرفنی و همت بچه‌ها توانستیم به پیروزی برسیم. مقاومت از تیم‌های خوب لیگ است که نتایج خوبی گرفته و با بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم درخصوص پیروزی خانگی تیمش در دیداری پرحاشیه مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: در این بازی بعد از دریافت گل اول با انگیزه‌تر شدیم و با تدابیر کادرفنی و همت بچه‌ها توانستیم به پیروزی برسیم. مقاومت از تیم‌های خوب لیگ است که نتایج خوبی گرفته و با بازیکنان جوانی که دارد کار را برای تیم‌های مدعی سخت‌تر می‌کند ولی خدا را شکر توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به صحبت‌های سرمربی حریف که او را آغازگر جنجال بازی و درگیری‌ها معرفی کرده بود، گفت: همان‌طور که می‌دانید فوتسال ورزش درگیرانه‌ای است و من شاید در زمین فیزیکی و محکم بازی کنم ولی به هیچ عنوان به خودم اجازه نمی‌دهم به فردی توهین یا بی‌احترامی کنم. مورد خاصی وجود نداشت ولی وقتی مربی حریف جوی بر علیه تماشاگران ما بوجود آورد، حساسیت نشان دادم که طبیعی بود.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درخصوص دبل‌اش در مقابل مقاومت با بیان این جمله که “فقط نتیجه‌گیری تیم برایم اهمیت دارد نه گلزنی خودم” اذعان کرد: گلزنی من حاصل زحمات و تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم بود و فقط زحمات آن‌ها را به ثمر نشاندم. همه سعی و تلاشم برای موفقیت مس است.

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون اعلام کرده بود که فاصله ۵ امتیازی با گیتی‌پسند با توجه به قطعی شدن حضور دو تیم در مرحله پلی‌آف اهمیتی ندارد ولی با این وجود تیمش برای حفظ شخصیت قهرمانی سعی خواهد کرد این اختلاف را جبران کند، فخیم با تأیید این اظهارات تصریح کرد: بله، به نظرم همین‌طور است ولی باید بگویم با اینکه لیگ امسال به خاطر اضافه شدن مرحله پلی‌آف حساس‌تر شده است اما از طرفی ایجاد این مرحله انگیزه را از تیم‌های بالای جدول گرفته است.

وی راجع به اینکه چه قولی به هواداران تیمش در ادامه مسابقات می‌دهد، تأکید کرد: همه تلاش اعضای تیم این است که موفقیت سال گذشته را دوباره تکرار کنیم و به مردم آذربایجان قول می‌دهیم با دل و جان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.

این بازیکن همچنین در مورد کاندیداتوری باشگاه مس سونگون و بازیکنان این تیم برای کسب عنوان بهترین‌های سال فوتسال جهان، متذکر شد: ما در سال ۲۰۱۸ در هر دو جامی که حضور داشتیم با اقتدار قهرمان شدیم و هم باشگاه و هم اعضای تیم که نامزد شده‌اند، شایسته کسب این عناوین هستند. توحید لطفی، حسین طیبی و علیرضا صمیمی نمونه آن‌ها هستند و امیدوارم به حق‌شان برسند.

فخیم در خاتمه درباره ماندگاری‌اش در جمع لاله‌های نارنجی با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های خارجی دریافت کرده بود، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم به اندونزی بروم ولی پس از مذاکراتی که با باشگاه داشتم و با توجه به وضعیت تیم که رقابت سختی برای قهرمانی دارد، درنهایت به این نتیجه رسیدم که در مس بمانم و به این تیم کمک کنم تا در صورت مقدور سال آینده ترانسفر شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

بچه جون تو در حدى نیستى که در مورد سرمربى مقاومت صحبت کنى تو خودت آخر حاشیه سازى هستى!!

نام ... چهارشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

گذرت به قرچک نخوره بچه جون

آذربایجان پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

تویی که به فخیم میگی بچه کوچولو وجود داری تلفنتو بده یا اینستاتو بده بهت بفهمونم ما کی هستیم

آذربایجان پنجشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

قرچکیا تو شهر خودتون لوتی هستین یا تو شهر دیگه هم میتونین زبون درازی کنین تیم قرچک کم مونده بیاد تبریز اما خرچنگ بر میگرده خخخخخه