کد خبر : 127489
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 20:08
-

درگیری سرمربی مقاومت با لیدرهای خودی!

درگیری سرمربی مقاومت با لیدرهای خودی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته بیستم، دو تیم مقاومت قرچک و سن ایچ ساوه امروز در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. گل های مقاومت قرچک: محمد نجف زنگی ، علی محب علیان ، مهدی مصطفایی (گل به خودی) و مصطفی ظریفیان گل های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته بیستم، دو تیم مقاومت قرچک و سن ایچ ساوه امروز در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.

گل های مقاومت قرچک: محمد نجف زنگی ، علی محب علیان ، مهدی مصطفایی (گل به خودی) و مصطفی ظریفیان
گل های سن ایچ ساوه: حمید طاهری (۲) ، مهدی کریمی و علی مروتی (۲)

حواشی مسابقه:

به دلیل نتایج ضعیف تیم مقاومت برخلاف هفته‌های قبل استقبال چندانی از بازی نشده بود.

محمد گراوند هم که گفته می‌شود با واموس اندونزی به توافق رسیده بازی را از روی سکوها نگاه می‌کرد.

شروع حواشی مسابقه از جایی بود که داور، پنالتی را برای سن ایچ گرفت که کادر فنی و بازیکنان تیم مقاومت اعتقادی به آن نداشتند و تیم خود را برای دقایقی بیرون کشیدند و با صحبت‌های عوامل برگزار کننده، بازی از سر گرفته شد.

دقایق آخر بازی مقاومت رو به پاورپلی آورد و یکی از گل‌ها را هم جبران کرد ولی بازی با نتیجه ی پنج بر چهار به سود سن ایچ ساوه به پایان رسید.

پس از سوت پایان بازی هم درگیری لفظی بین زرخانلی و یکی از لیدرهای مقاومت قرچک شکل گرفت که باعث شد تماشاچیان بر علیه سرمربی و بازیکنان خودی شعارهایی سر دهند و گلایه‌هایی از زرخانلی داشته باشند.

هواداران معترض می‌گفتند چرا بازیکنانی مثل نعمتیان و قلی زاده کمتر از قبل بازی می‌کنند. زرخانلی نیز در پاسخ به آن‌ها گفت شما سر تمرین‌های من نیستید و نمی‌توانید در این مورد اظهار نظر کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.