کد خبر : 127834
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 13:53
-

حسن زاده :سرمایه تیم های صدرنشین پول است،سرمایه ما اتحاد

حسن زاده :سرمایه تیم های صدرنشین پول است،سرمایه ما اتحاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده  گفت: کسب رتبه سوم در بین تیم‌هایی که هزینه زیادی انجام دادند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند کار آسانی نیست، اما بازیکنان ما با تلاش، همت و اتحادی که داشتند امروز خدا را شکر در رتبه سوم جدول قرار گرفتیم، اما نکته مهم‌تر این است که باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده  گفت: کسب رتبه سوم در بین تیم‌هایی که هزینه زیادی انجام دادند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند کار آسانی نیست، اما بازیکنان ما با تلاش، همت و اتحادی که داشتند امروز خدا را شکر در رتبه سوم جدول قرار گرفتیم، اما نکته مهم‌تر این است که باید این جایگاه حفظ شود تا آخر فصل بازی‌های سخت و پرفشار داریم، اما با انرژی، تلاش و همدلی بیشتر امیدواریم بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا افزود: فرش‌آرا از لحاظ تجربه و نفرات در بین تیم‌های جوان لیگ قرار دارد و به‌نظرم اگر چند بازیکن با تجربه داشتیم می‌توانستیم با شرایط بهتری لیگ را دنبال کنیم و در مواقعی که فشار بازی‌ها و مصدومیت‌ها رخ می‌داد با شرایط بهتری لیگ را ادامه می‌دادیم.

وی ادامه داد:در ابتدای فصل با توجه به‌شناختی که از مدیریت باشگاه داشتم، با وجود مشکلات اقتصادی کشور شرایط به‌گونه‌ای بود که طبق بودجه مشخص تیم را آماده مسابقات کنیم، اما با تلاش بازیکنان، زحمات کادر فنی و حمایت مدیریت باشگاه تا بدین جا شرایط خوبی داریم و برخلاف اینکه اول فصل شاید امید زیادی به‌تیم ما نبود، اما در‌ کنار اینکه فوتسال با کیفیت و فنی ارائه کردیم، جایگاه خوبی هم در جدول داریم.

حسن‌زاده افزود: لیگ تمام نشده و باید این روند خوب را تا پایان لیگ حفظ کنیم، بازی گذشته مقابل گیتی‌پسند بازی خوبی انجام دادیم و از نظر ایجاد فرصت از گیتی‌پسند بهتر عمل کردیم، اما‌ گیتی‌پسند نیازی به‌تعریف ندارد، تیم صدرنشین لیگ است و بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا یادآور شد: به‌نظرم جوان بودن بازیکن‌ها سبب رقم‌ خوردن چنین نتیجه‌ای شد، در حالی که معتقدم چنین نتیجه‌ای منطقی و عادلانه نبود، بازی روز جمعه هم مقابل مقاوت البرز بازی سخت و پرفشار است، به‌هیچ عنوان به‌جایگاه مقاومت در جدول نگاه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تیم مقاومت در نیم فصل عملکرد خوبی نداشت، اما نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید نتایج خوبی گرفته و به میانه‌های جدول نزدیک‌ شده است، اما امیدوارم در کنار حمایت هواداران با انجام یک بازی خوب و فنی و جذاب بتوانیم سه امتیاز این بازی را به اندوخته‌های خودمان اضافه، با تثبیت جایگاه‌مان در جدول لیگ را دنبال کنیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: برای بازی جمعه حامد سنایی محروم است و محمد عیدی، صابر خوش‌نما، بهنام فعال و مسعود محمدی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، مصدومیت‌ها از ابتدای فصل تیم را اذیت کرد و برای ما مشکل‌ساز بود، شاید برای بازی جمعه از لحاظ نفری کمبود داشته باشیم، اما بازیکنان جوانی داریم که با همتی که دارند جای مصدومان را پر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در‌خصوص حمایت هواداران از این تیم گفت: تماشاگران ما فوتسال را خوب می‌فهمند، با توجه به‌نتایج خوبی که داشتیم هواداران هم از بازی‌های ما حمایت می‌کنند و این‌ موضوع سبب بیشتر شدن‌ انگیزه ما شده است، امیدوارم این حمایت‌ها از تیم جوان ما ادامه‌دار باشد تا ما هم با نتایج خوب قدردان این زحمات باشیم.

گفتنی است؛ تیم فوتسال فرش آرا در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی میزبان تیم مقاومت البرز است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.