کد خبر : 130597
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 بهمن 1397 - 16:21
-

جاوید: پلی آف به گونه‌ای برگزار شود که تیم‌های صدرنشین ضرر نکنند/سازمان لیگ باید اصول اولیه این مرحله را به خوبی برنامه‌ریزی کند/بازیکنان جوان و خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند

جاوید: پلی آف به گونه‌ای برگزار شود که تیم‌های صدرنشین ضرر نکنند/سازمان لیگ باید اصول اولیه این مرحله را به خوبی برنامه‌ریزی کند/بازیکنان جوان و خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید در مورد برگزاری اولین مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال که روز جمعه برگزار شد، گفت: خدا را شکر اولین هفته مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال به خوبی برگزار شد. برگزاری این مرحله می‌تواند اتفاق جدید و خوبی برای فوتسال باشد و ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید در مورد برگزاری اولین مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال که روز جمعه برگزار شد، گفت: خدا را شکر اولین هفته مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال به خوبی برگزار شد. برگزاری این مرحله می‌تواند اتفاق جدید و خوبی برای فوتسال باشد و ما می‌توانیم با برگزاری هر ساله روند رو به رشدی در فوتسال داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته باید مرحله پلی آف به گونه‌ای برگزار شود که تیم‌های صدرنشین که هفته‌هاست در صدر جدول قرار دارند در این مرحله ضرر نکنند.در حال حاضر مرحله اول این مسابقات به خوبی برنامه‌ریزی شده است اما من فکر می‌کنم مرحله دوم که به صورت رفت و برگشت و حذفی است به ضرر تیم‌های صدرنشین است و تنها امتیازی که تیم‌ها صدرنشین دارند فقط بازی برگشت درخانه آنهاست.

بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان گفت: البته برگزاری مرحله پلی آف امسال برای لیگ برتر به این دلیل خوب بوده که همیشه ما در هفته‌های پایانی لیگ شاهد بودیم که بعضی از تیم‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی یا انصراف می‌دادند یا حاضر به بازی کردن به عنوان میهمان نبودند، که خدا را شکر امسال با برگزاری مرحله پلی اف نقطه ضعف هر ساله فوتسال ما نقاط قوت لیگ تبدیل شده است.

جاوید در ادامه گفت:در لیگ امسال تمام تیم‌ها انگیزه بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشتند و همه تیم‌ها سعی کردند که جزو ۸ تیم بالای جدول باشند، پس برگزاری مرحله پلی آف می‌تواند اتفاق خوبی برای فوتسال باشد. البته سازمان لیگ باید اصول اولیه این مرحله را به خوبی برنامه‌ریزی کند در صورتی‌که به خوبی برنامه ریزی و به صورت عادلانه برگزار شود، قطعاً همه تیم ها راضی و این موضوع می‌تواند در آینده به فوتسال ما کمک کند.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که اطلاع دارید تیم ملی امسال بازی رسمی و مهمی نداشته و در حال حاضر هم ما داریم برای تورنمنت صربستان آماده می‌شویم و قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور در اواسط این ماه داشته باشیم. در تمریناتی که در این مدت برگزار شده بازیکنان جوان و خوبی به جمع تیم ملی اضافه شده‌اند و امیدوارم این بازیکنان در تورنمنت‌های مختلف شایستگی خودشان را برای پوشیدن لباس تیم ملی نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.