کد خبر : 133660
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 15:19
-

سنگ‌سفیدی: نباید اجازه بدهیم بلای فوتبال ساحلی سر فوتسال هم بیاید/پاداش ما را یادشان رفته است

سنگ‌سفیدی: نباید اجازه بدهیم بلای فوتبال ساحلی سر فوتسال هم بیاید/پاداش ما را یادشان رفته است
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: همه باید از فوتسال حمایت کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خودش برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در حاشیه دیدار دوستانه ایران و روسیه گفت: فکر می‌کنم تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ سال خوبی داشت. ما قهرمان آسیا شدیم و در رنکینگ به رتبه سوم رسیدیم که اتفاق بسیار خوبی است اما نگه داشتن آن مهمتر و سخت‌تر است. مسئولین باید بازی‌هایی را برای ما در نظر بگیرند که رنک خودمان را حفظ کنیم و به پیشرفت برسیم.

سنگ‌سفیدی درمورد مساله پاداش تیم ملی فوتسال گفت: فکر می‌کنم بازیکنان فوتسال ماخوذ به حیا هستند آنها هیچ وقت از پول و پاداش صحبت نمی‌کنند و همیشه به دنبال برافراشته شدن پرچم ایران هستند. بعد از قهرمانی آسیا قرار شد روز ۲۲ بهمن ماه به ما پاداش بدهند پس از آن به آخر سال موکول شد که آن هم اتفاق نیفتاد. این زیبنده فوتسال ما نیست. یعنی واقعا ۲۰ میلیون تومان پول وجود ندارد؟ من نمی‌توانم قبول کنم که ۲۰ میلیون پول نیست. فکر می‌کنم مسئولان یادشان رفته است آنها نباید اجازه بدهند که بلای فوتبال ساحلی بر سر فوتسال هم بیاید که آنها به مقام دوم رسیدند اما به جام جهانی راه پیدا نکردند.

بازیکن  تیم ملی فوتسال ایران در ادامه گفت: باید کمک کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خودش برسد. از آقای ناظم‌الشریعه و کادرشان که زحمت زیادی کشیدند تشکر می‌کنم. اگر ما حرفی نمی‌زنیم این دلیل نمی‌شود که همه چیز خوب است تا یک جایی وظیفه ما است و از یک جایی به بعد احتیاج به حمایت داریم. باید اتحاد و همبستگی باشد که قهرمانی آسیا را بدست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.