کد خبر : 134356
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 13:48
-

منصوری:رفتن این شکلی کفاشیان،ناملایمتی بود/معلوم نشد چطور اساسنامه را تغییر دادند

منصوری:رفتن این شکلی کفاشیان،ناملایمتی بود/معلوم نشد چطور اساسنامه را تغییر دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری با بیان مطلب فوق درباره تغییرات رخ داده در کمیته فوتسال گفت: به نظرم رفتن علی کفاشیان به این شکل با ناملایمتی بود. در این چند سال گذشته که کفاشیان در فوتبال و فوتسال حضور داشت، هرچه از او دیدیم در جهت خیر و صلاح این ورزش بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری با بیان مطلب فوق درباره تغییرات رخ داده در کمیته فوتسال گفت: به نظرم رفتن علی کفاشیان به این شکل با ناملایمتی بود. در این چند سال گذشته که کفاشیان در فوتبال و فوتسال حضور داشت، هرچه از او دیدیم در جهت خیر و صلاح این ورزش بود. او هیچ موقع نظراتش را به سازمان لیگ فوتسال تحمیل نکرد و همواره بی طرف بود. برای نفرات جدید در سازمان لیگ فوتسال و محمدحسن انصاریفرد هم آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم که منشأ خدمات باشند.

وی درباره زمان برگزاری مجمع سازمان لیگ فوتسال و انتخاب اعضای جدید هیأت رئیسه، تاکید کرد: قرار بود فروردین ماه مجمع تشکیل شود. طبق اساسنامه جدید و اصلاح شده، دو نفر شامل یک نماینده هیأت و یک مدیرعامل در مجمع انتخاب می‌شوند و سه نفر دیگر با نظر رئیس فدراسیون منصوب خواهند شد. این دموکراتیک نیست. هرچند بهتر از زمانی است که یک نفر برای کل فوتسال تصمیم می‌گرفت و اصلاً سازمان لیگ وجود نداشت.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: معلوم نشد کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال چطور اساسنامه سازمان لیگ را تغییر داد که تعداد نمایندگان منتخب از مدیران باشگاه‌ها از دو به یک کاهش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.