کد خبر : 135567
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 خرداد 1398 - 18:13
-

نمازی و طالبی تمدید کردند/ باشگاه منتظر پاسخ توکلی و رفیعی/ بازگشت محمدزاده به اهواز

نمازی و طالبی تمدید کردند/ باشگاه منتظر پاسخ توکلی و رفیعی/ بازگشت محمدزاده به اهواز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از شنبه هفته جاری استارت زده و بازیکنان زیر نظر یعقوب مراقی سرمربی جدیدشان در اهواز پا به توپ شدند. محسن‌ محمد‌زاده بازیکن سابق حفاری که به مدت دو فصل برای گذراندن خدمت سربازی در مقاومت البرز حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از شنبه هفته جاری استارت زده و بازیکنان زیر نظر یعقوب مراقی سرمربی جدیدشان در اهواز پا به توپ شدند.

محسن‌ محمد‌زاده بازیکن سابق حفاری که به مدت دو فصل برای گذراندن خدمت سربازی در مقاومت البرز حضور داشت، برای فصل جدید به حفاری پیوست.

همچنین شهاب طالبی و فرید نمازی با حفاری تمدید کرده و در تمرین حاضر شدند. اما وضعیت علیرضا رفیعی ملی‌پوش این تیم هنوز مشخص نیست. این بازیکن که در لیگ عراق حضور داشت، هنوز در تمرین‌های حفاری شرکت نکرده و احتمال دارد در نفت عراق بماند.

باشگاه حفاری همچنین با فرهاد توکلی ملی‌پوش باسابقه وارد مذاکره شده و در صدد بازگرداندن او به اهواز است. توکلی که در لیگ چین بازی می‌کند قرار است به زودی راهی ایران شده و برای مذاکره به باشگاه حفاری برود. این بازیکن از مش سونگون نیز پیشنهاد دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.