کد خبر : 135809
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 12:50
-

ورامینی ها صاحب امتیاز مقاومت قرچک شدند

ورامینی ها صاحب امتیاز مقاومت قرچک شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به صحبت‌های مسئولان شهرستان و وعده وعیدهایی که به جوانان شهرستان قرچک می‌دادند و همواره بر این موضوع که قرچک مهد فوتسال ایران است تأکید می‌کردند، برای حفظ امتیاز لیگ برتر تیم فوتسال مقاومت قرچک یک‌پا دو پا کرده و در آخر امتیاز این تیم به شهرستان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به صحبت‌های مسئولان شهرستان و وعده وعیدهایی که به جوانان شهرستان قرچک می‌دادند و همواره بر این موضوع که قرچک مهد فوتسال ایران است تأکید می‌کردند، برای حفظ امتیاز لیگ برتر تیم فوتسال مقاومت قرچک یک‌پا دو پا کرده و در آخر امتیاز این تیم به شهرستان هم‌جوار، ورامین واگذار شد.

داوود علیزاده مدیرعامل سابق تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با توجه به اینکه مسئولان شهرستان قرچک رغبتی در خرید امتیاز تیم مقاومت نشان ندادند و اقدامی نکردند، امتیاز این تیم به ورامین واگذار شد.

وی ادامه داد: در فصل بعد لیگ برتر فوتسال، تیم مقاومت با نام حسینیه حضرت قائم(عج) ورامین در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل سابق تیم فوتسال مقاومت قرچک تصریح کرد: امتیاز لیگ برتر فوتسال مقاومت به مبلغ ۴ میلیارد ریال به ورامینی‌ها واگذار شد که امتیاز این تیم به نام عبدالله بهرامی ثبت‌شده است.

در ۳ سال گذشته به خاطر عدم‌حمایت مسئولان شهرستان قرچک، دو بار امتیاز لیگ برتر فوتسال قرچک با نام‌های شهید منصوری و مقاومت قرچک از شهرستان خارج‌شده است، مسئولان شهرستان قرچک در خصوص عدم حفظ این تیم در شهرستان باید پاسخگوی افکار عمومی بالأخص جوانان شهرستان قرچک باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۴۹

با این وضع فرهنگ داری و باشگاه هاتون اسامی مقدس و امامان رو روی تیمهاتون نزارین

ناشناس شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۱

این ورامین جدیدن خیلی پولدار شده اون از والیالش حالا هم فوتسال شهردار ورامین دقیقا کجایی

ورامینی شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

قرچک لیاقت نداره.تشریف بیارین ورامین خخخخخخخخخخخخخخخ