کد خبر : 136875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 15:21
-

انصاریفرد : در صورت انجام بازی بدون استرس ، ژاپن را می بریم

انصاریفرد : در صورت انجام بازی بدون استرس ، ژاپن را می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال  ، محمدحسن انصاریفرد در ابتدا درخصوص بازی امشب امیدهای فوتسال ایران برابر ژاپن گفت : تمام کشورها در آسیا در قسمت تیم های پایه بسیار خوب عمل کردند و سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند. بسیاری از تیم های حاضر در این مسابقات در تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال  ، محمدحسن انصاریفرد در ابتدا درخصوص بازی امشب امیدهای فوتسال ایران برابر ژاپن گفت : تمام کشورها در آسیا در قسمت تیم های پایه بسیار خوب عمل کردند و سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند. بسیاری از تیم های حاضر در این مسابقات در تبریز از مربیان خارجی استفاده کردند ، تیم تایلند که از مربیان اسپانیایی استفاده می کند یا حتی خود ژاپنی ها که مربی تیم بزرگسالانشان در قالب کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال در مسابقات حضور دارد. اندونزی نیز از مدیرفنی اسپانیایی بهره می برد.

وی ادامه داد : درواقع تمام تیم های آسیایی با سرمایه گذاری روی تیم های پایه به دنبال نتیجه گرفتن در تیم بزرگسالانشان در آینده نزدیک هستند. تیم های حاضر در مسابقات از نظر تاکتیکی در سطح خوبی هستند و بسیار اصولی بازی می کنند. بازی با ژاپن هم از این قاعده خارج نیست و ژاپن با برنامه در زمین مسابقه حاضر خواهد شد. اما نکته ای که بسیار مهم است اینکه قدرت فوتسال ایران بسیار بالاتر از این موارد است و با وجود تلاش زیادی که این تیم ها در کارشان دارند ، اما راه زیادی تا رسیدن به سطح فوتسال ایران دارند. بازیکنان تیم امید ایران از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم ها هستند و معتقدم اگر بتوانند توانایی خود را بدون استرس و فشار میزبانی اجرا کنند ، ژاپن را به راحتی می بریم.

رییس سازمان لیگ فوتسال با اشاره به سه بازی قبلی امیدهای ایران در این مسابقات گفت : بحث بازی مقابل هنگ کنگ متفاوت است. اما افغانستان یکی از تیم های پرقدرت این دوره از مسابقات است. ازنظرم بازیکنان بازی خیلی خوبی مقابل افغانستان ارائه کردند، چراکه افغان ها در ایران بازی می کنند و آشنایی خوبی از سطح کیفی ایران دارند و از آن بهره می برند. در واقع همیشه مقابل افغانستان بازی های سختی داشته ایم. لبنان هم که مشخص بود برای دفاع در زمین بازی حاضر می شود در بازی امشب اگر فشار از روی بازیکنان برداشته شود ، خیلی راحت تر از این بازی خواهیم کرد.

انصاریفرد ادامه داد : از دوره قبلی سه تیم ویتنام ، ازبکستان و عراق که در نیمه نهایی حاضر بودند ، در این دوره حتی به این مرحله نرسیدند . در واقع سه تیم جدید نسبت به دوره قبل در نیمه نهایی حاضر شدند که نشان از پیشرفت همه تیم ها در این رده سنی دارد. معتقدم در بازی امشب با ژاپن حد و اندازه اصلی خودمان را نشان می دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آینده بازیکنان حاضر در تیم امید را چگونه ارزیابی می کند ، تصریح کرد : در کمیته فنی و توسعه روی بحث های استعدادیابی متمرکز هستیم که برنامه هایمان در حال اجرا است. به نظرم بازیکنان حاضر در تیم امید شایستگی حضور در لیک برتر فوتسال کشور را دارند و اگر مربیان روی این بازیکنان سرمایه گذاری کنند ، نتیجه آن را هم خواهند دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.