کد خبر : 139103
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 14:01
-

سرمربی نوجوانان اقلید شیراز:بحث تبانی را قبول ندارم/ به مراجع قضایی شکایت می کنیم

سرمربی نوجوانان اقلید شیراز:بحث تبانی را قبول ندارم/ به مراجع قضایی شکایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی عابدی در مورد بحث تبانی دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان گفت: بحث تبانی صحت  ندارد که بعضی رسانه‌ها و سرمربی تیم الماس مشهد این موضوع را مطرح کرده اند. در روز آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان با توجه به اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی عابدی در مورد بحث تبانی دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان گفت: بحث تبانی صحت  ندارد که بعضی رسانه‌ها و سرمربی تیم الماس مشهد این موضوع را مطرح کرده اند. در روز آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان با توجه به اینکه تیم کاشان با ۲۱ امتیاز صعودش به مرحله بعد قطعی می‌شد، تیم‌های اقلید شیراز و بندر عباس هر دو با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم دوم می توانستند صعود کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی که ما می‌توانیم با یک نتیجه یک بر صفر به مرحله بعد صعود کنیم لزومی ندارد که بخواهیم به تیم اراک فشار وارد کنیم و تیم اراک باید به خاطر اینکه صعود نکند به ما فشار وارد می کرد نه ما. اگر فیلم بازی را به خصوص ۱۷ دقیقه اول این مسابقه را تماشا کنید، متوجه می‌شوید چه بازی سنگین و پرفشاری بوده است.

سرمربی تیم اقلید شیراز گفت: بحث تبانی به هیچ وجه قابل قبول نیست در صورتی که ۵ مربی باشگاههای مختلف، ناظر مسابقه، ناظر داوری و تماشاگران می‌توانند به خوبی گواه دهند که این مسابقه در سلامت کامل برگزار شده است. در این بازی  حتی توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد و در دقایق پایینی کرنری از سوی این تیم زده شد و اگر این توپ آخر( کرنر) گل می شد آیا کسی دیگری بحث تبانی را پیش می کشید؟

وی در پاسخ به این سوال که جابری  دبیر کمیته فوتسال در مصاحبه با سایت فدراسیون  فوتبال اعلام به تعلیق مسابقات کرده است، گفت : خیر اطلاعی ندارم  من حتی امروز صبح با جابری صحبت کردم برای میزبانی مرحله بعد و وی گفت در حال بررسی  برای میزبانی این مرحله هستیم و اصلا در رابطه با  بحث اینکه تبانی شده صحبتی با من نداشت. بعد از این تماس با ناظر این بازی هم صحبت کردم که وی گفت اصلا تبانی در کار نبوده و شما یک گل زدید تیم اراک حمله نمی کرد این که تبانی نیست.

وی در پایان گفت:‌به نظرم تیم بندرعباس که ذینفع در نتیجه این بازی بود باید مدعی تبانی می‌شد نه تیم الماس مشهد.مطمئن باشید ما نسبت به این موضوع به مراجع قانونی  شکایت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.