کد خبر : 141438
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 9:56
-

رضازاده:آرامشی تیم، مدیون اسپانسر و مدیرعامل است

رضازاده:آرامشی تیم، مدیون اسپانسر و مدیرعامل است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضازاده درباره هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان ایران و پیروزی ۷ بر ۲ تیمش برابر پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازی  خوبی را پشت سرگذاشتیم و پالایش نفت آبادان هم نمایش بدی نداشت. تیم ما آمادگی بالایی داشت و با اضافه شدن نفرات جدید، تجربه تیم بالا رفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضازاده درباره هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان ایران و پیروزی ۷ بر ۲ تیمش برابر پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازی  خوبی را پشت سرگذاشتیم و پالایش نفت آبادان هم نمایش بدی نداشت. تیم ما آمادگی بالایی داشت و با اضافه شدن نفرات جدید، تجربه تیم بالا رفته بود. پیش از این تیم جوانی داشتیم ولی از زمان که بازیکنان با تجربه تر اضافه شدند شرایطمان بهتر هم شده است.

معصومه رضازاده درباره سطح فنی تیمش در بازی نخست گفت: همه تاکتیک هایی که در طول تمرینات کار کرده بودیم و هرچه را که من از بازیکنان می خواستم به نحو احسن انجام دادند و کاملا از عملکرد رهیاب راضی بودم.

سرمربی تیم فوتسال رهیاب گستر تهران درباره پیش بینی اش درخصوص لیگ برتر اظهار کرد: فکر می کنم لیگ خوبی در پیش داشته باشیم؛ در سال گذشته هم شرایط اینگونه بود اما فکر می کنم از سال قبل بهتر باشد. بازیکنان به خوبی در تیم ها پخش شده اند و بیشتر باشگاه ها یک بازیکن ملی را دارند.

او در خصوص تیم رهیاب گستر نیز گفت: تمام بازیکنان ما یک دست هستند و حسن بزرگ تیم هم همین است که نیمکت و ترکیب اصلی من خیلی تفاوت فنی ندارند و هیچ نگرانی برای مربی وجود ندارد. همه بازیکنان خوب هستند و برای نتیجه گرفتن هم دقیقا این موضوع لازم است.

رضازاده درباره شرایط اسپانسرینگ تیمش در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان نیز گفت: آرامشی که در تیم من وجود دارد مدیون اسپانسر و مدیرعامل است. هرچه که ما بخواهیم تا شرایط برایمان ایده آل باشد آن ها دریغ نمی کنند. ما اولین تیمی بودیم که بسته شدیم و تمریناتمان هم خیلی زود آغاز شد. درشرایطی که اوضاع در این بخش خوب نیست اما مدیر ما تمام امکانات لازم را برای بازیکنان مهیا کرده و این قطعا به نتایجمان هم می تواند کمک زیادی کند.

او در پایان گفت:  نسا احدی، سپیده زرین راد و سوسن رضاپور از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید به تیم ما اضافه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.