کد خبر : 142095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 15:44
-

رضاپور :امیدوارم با تداوم بردها ، در نهایت به قهرمانی برسیم

رضاپور :امیدوارم با تداوم بردها ، در نهایت به قهرمانی برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: حمایت‌ها از تیم افزایش یافته، بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و شرایط تیم بسیار خوب است.مریم رضاپور درخصوص بازی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با ملی حفاری ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان که در نهایت با پیروزی مشهدی‌ها همراه شد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: حمایت‌ها از تیم افزایش یافته، بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و شرایط تیم بسیار خوب است.
مریم رضاپور درخصوص بازی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با ملی حفاری ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان که در نهایت با پیروزی مشهدی‌ها همراه شد، اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوبی بود و بازیکنان با تمام توان بازی کردند. خوشحالم از اینکه بازی را بردیم و امیدوارم این بردها تدوام داشته باشد تا در نهایت به قهرمانی برسیم.
وی بیان کرد: شرایط تیم، امسال بسیار خوب است. به دلیل حمایت‌های مالی و معنوی که از طریق هیات فوتبال و اعضای شورای شهر، از تیم شده، بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و نسبت به سال گذشته، تیم شرایط بسیار متفاوتی را تجربه می‌کند و تشنه موفقیت است.
کاپیتان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص اصابت توپ به سرش در جریان بازی که منجر به مصدومیتش شد، عنوان کرد: ضربه بسیار شدیدی در این بازی به سرم وارد شد و واقعاً گیج بودم، اما مشکلی ندارم و حالم خوب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.