کد خبر : 148089
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398 - 9:30
-

نظری: اولین کادو را از زنم می گیرم/ شرایط باشگاه‌ها، بازیکنان را به سمت لیگ‌های ضعیف کشانده است

نظری: اولین کادو را از زنم می گیرم/ شرایط باشگاه‌ها، بازیکنان را به سمت لیگ‌های ضعیف کشانده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتسال دنیا در سال‌های اخیر بوده است. به طوری که او در سال ۲۰۱۰ بهترین دروازبان دنیا شد. نظری قبل از رفتن به خدمت مقدس سربازی فوتبال بازی می‌کرد اما یک اتفاق باعث شد که به فوتسال روی بیاورد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتسال دنیا در سال‌های اخیر بوده است. به طوری که او در سال ۲۰۱۰ بهترین دروازبان دنیا شد. نظری قبل از رفتن به خدمت مقدس سربازی فوتبال بازی می‌کرد اما یک اتفاق باعث شد که به فوتسال روی بیاورد و از این قضیه حسابی راضی است چرا که عاشق فوتسال بوده و پیشرفت بسیار زیادی هم در این رشته داشته و افتخارات بین‌المللی زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.  مصطفی نظری متولد ۱۳۶۱/۹/۲۰ بوده و در محله خزانه تهران بزرگ شده است. پدر و مادرش آذری هستند و دیپلم فنی دارد. او متاهل است و دختر پنج ساله‌ای به نام نیروانا دارد. پدرش فرش‌فروش و مادرش خانه‌دار است. نظری ۵ خواهر و ۲ برادر دارد. 

به مناسبت روز تولد مصطفی نظری گلر سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در یک مصاحبه تلفنی با بهترین دروازبان سال ۲۰۱۰ فوتسال جهان هم‌کلام شدیم که به نظر شما خوانندگان گرامی می‌رسانیم:

آقای نظری ضمن عرض تبریک به مناسبت تولدتان به عنوان اولین سوال می‌خواستیم بدانیم کادوی تولد چی گرفتید؟

والا هنوز چیزی نگرفتم. البته دوستان خیلی لطف دارند و پیام‌های زیادی برای روز تولدم دارم. اما هنوز کادویی دریافت نکردم. البته فکر می‌کنم اولین کادو را از همسرم بگیرم.

از محله قدیمی خبر داری؟

محله محله‌ای هست که نمی‌شود از آن جدا شد. البته بنده به دلیل آنکه خانواده ام ساکن آن منطقه هستم و دوستان خوبی هم در محله دارم حتما هفته‌ای یک یا دو بار سعی می‌کنم به محله قدیمیان بروم.

از تیم سن ایچ و اوضاع تیم برایمان بفرمایید:

اوضاع تیم که خوبه داره بهتر میشه . ما تیم جوانی داریم و در اوایل فصل هم بالای جدول بودیم. متاسفانه در نیم فصل چند بازیکن خوب تیم از جمع ما جدا شدند و در چند هفته هم با بدشانسی مواجه شدیم ولی دو بازی گذشته را خوب نتیجه گرفتیم. انشاالله بتوانیم تا آخر فصل همینطور پیش بریم.

آقای نظری کادوی تولد چی گرفتید؟

والا هنوز جیزی نگرفتم. البته دوستان خیلی لطف دارند و پیام‌های زیادی برای روز تولدم دریافت کردم؛ اما هنوز کادویی دریافت نکردم. البته فکر می‌کنم اولین کادو را از همسرم بگیرم.

حال فوتسال خوب نیست

حال فوتسال چند سالی است که خوب نیست؛ نه برای سطح مالی قرادادها؛ بلکه باشگاه‌های بزرگ لیگ بعد از چند سال کار کردن در فوتسال به طور کلی از کار کردن در حوزه ورزش کناره می‌گیرند و به دلیل شرایط و مشکلات مالی باشگاه‌ها بازیکنان به سمت لیگ‌های ضعیف کشانده می‌شوند که جزو لیگ‌های درجه دو و سه آسیا هستند. البته به نظر بنده بازیکن این حق را دارد که برای آینده خود و خانواده‌اش تلاش کند. من هم در یک دوره زمانی در اندونزی بازی کردم و دلیلش هم پیشنهاد مالی خوبی بود که داشتم.

مجموع این اتفاقات در بلند مدت دامن تیم ملی را می‌گیرد و الان هم قسمتی از آن نمایان شده که تیم ملی به تیم‌های بیستم و سی ام جهان می‌بازد. متاسفانه کسی حواسش به فوتسال نیست. تیم تا به نقطه ای برسد که نتیجه نگیرد کسی به فکرش نمی‌افتد. البته امید داریم که شرایط بهتر شود.

نظرتان در مورد بازی فردا چیست؟

در قم بازی کردن با این تیم خوب و پر مهره سخت است آن هم در مقابل چشم تماشاچیان پر شور قمی اما ما تمام سعیمان را می‌کنیم که در قم نتیجه بگیریم. 

حرف آخر

باز هم ضمن تشکر از تبریک شما آرزو دارم در روزهایی با هم صحبت کنیم که حال فوتسالمان خوب باشد و به آن افتخار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.