کد خبر : 151040
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 10:00
-

شریف: در لیگ امسال تیم آسان و سخت وجود ندارد

شریف: در لیگ  امسال تیم آسان و سخت وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان در خصوص تساوی برابر شهروند ساری گفت: تیم‌های انتهای جدول استرسی برای پیروزی یا باخت ندارند و از بازی لذت می‌برند. در این دیدار به دلیل مصدومیت بازیکنان و ضعف دفاعی و دروازه‌بان به تساوی برابر این تیم تن دادیم و غافلگیر شدیم. تیم هیات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان در خصوص تساوی برابر شهروند ساری گفت: تیم‌های انتهای جدول استرسی برای پیروزی یا باخت ندارند و از بازی لذت می‌برند. در این دیدار به دلیل مصدومیت بازیکنان و ضعف دفاعی و دروازه‌بان به تساوی برابر این تیم تن دادیم و غافلگیر شدیم.

تیم هیات فوتبال خراسان در ۲ هفته اخیر لیگ برتر فوتسال زنان یک شکست برابر نامی‌نو اصفهان و تساوی مقابل شهروند ساری را تجربه کرد و از صدر جدول به رده سوم سقوط کرد. عملکرد ضعیف این تیم صدر جدولی سبب شد تا به گفت و گو با سرمربی این تیم بپردازیم.

«فاطمه شریف» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گاهی روزهای بدی برای یک تیم رقم می‌خورد و دیدار با شهروند ساری از همان روزهاست. متاسفانه بعد از واگذاری بازی به نامی‌نو با وجود برگزاری جلسات تئوری و تمرینات بسیار بازیکنان ما از نظر روحی و روانی ریکاوری نشدند تا شکست برابر نامی‌نو را فراموش کنند. در دیدار برابر شهروند ساری نیز «سارا شیربیگی» و «رویا کلاتی» مصدوم بودند و همین امر مقداری روی بازی ما تاثیر گذاشت.

وی افزود: عملکرد کلی تیم سبب شد تا آنگونه که باید بازی نکنیم. گرچه روی گل‌های زده موفق بودیم اما در فاز دفاعی و دروازه‌بانی ضعیف عمل کردیم. دروازه‌بان تیم بدلیل آنکه برابر نامی‌نو عملکرد ضعیفی داشت شرایط مناسبی برای حضور در دیدار دوم نداشت و نتوانست از دروازه حفاظت کند و با هر گلی که زدیم یک گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان عنوان کرد: تیم‌های انتهای جدول همچون شهروند ساری استرسی ندارند و نه ریسکی در بازی آنان وجود دارد و از بازی لذت می‌برند. تیم ساری هفته گذشته مقابل دختران کویر مس کرمان و این هفته برابر ما عالی بازی کرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد. حق شهروند نیست تا در جایگاه یکی مانده به آخر در جدول قرار بگیرد، زیرا بازیکنان این تیم باتجربه هستند و سابقه حضور در تیم‌های ملی را دارند.

وی ادامه داد: «عاطفه عابدی» دروازه‌بان تیم و «نسیم نوازنده» از سابقه خوبی در این عرصه برخوردارند. اگر شهروند ساری به همین روند ادامه دهد، امتیازات خوبی کسب می‌کند و جایگاه خود را ارتقا می‌دهد.  

شریف یادآور شد: در این دیدار، داور دوم هر برخوردی را به نفع شهروند ساری خطا اعلام می‌کرد و این در حالی بود که سرداور به ادامه بازی اصرار داشت. هماهنگی میان سرداور و داور دوم نبود و این اشتباه چهار بار در این دیدار رخ داد و ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال شاهد این اشتباهات بودند. قضاوت‌های اشتباه  مانع یک بازی تماشایی می‌شود و بازیکنان از نظر روحی و روانی بهم می‌ریزند و بی‌دلیل کارت زرد دریافت می‌کنند.   

وی گفت: امسال در لیگ برتر تیم آسان و سخت وجود ندارد و نتایج قابل پیش‌بینی نیست. هیچ کس انتظار نداشت تا تیم سایپا با رهیاب ملل مریوان مساوی کند. نمی‌توان تیمی را دست کم گرفت و سه دیدار بعدی برای ما حکم فینال را دارد تا با برد وارد مرحله پلی‌آف شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.