کد خبر : 151530
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 10:29
-

بیماری پدر، فالکون را به برزیل کشاند!/ والکس در ایران ماند

بیماری پدر، فالکون را به برزیل کشاند!/ والکس در ایران ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال، آلکس فالکون دروازه‌بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت. به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به پایان رسید و گرچه هنوز تکلیف بازی ناتمام شهروند ساری با ستارگان ورامین مشخص نشده اما حضور سه تیم گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال، آلکس فالکون دروازه‌بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به پایان رسید و گرچه هنوز تکلیف بازی ناتمام شهروند ساری با ستارگان ورامین مشخص نشده اما حضور سه تیم گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و سن ایچ ساوه در مرحله نیمه نهایی قطعی است. گیتی پسند اولین تیمی بود که حضورش در مرحله بعد را قطعی کرد و پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل محمد سیمای قم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این تیم از دو بازیکن برزیلی هم در ترکیب خود سود می‌برد که پس از صعود به مرحله بعد اجازه داد یکی از این بازیکنان به کشورش بازگردد.

آلکس فالکون دروزاه‌بان برزیلی که از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده بود با توجه به بیماری پدرش بازگشت به برزیل را خواستار شد که باشگاه به مدت سه هفته به او مرخصی داد تا به کشورش بازگشته و با روحیه‌ای خوب به ایران برگردد. والکس دیگر بازیکن برزیلی این تیم که از اواخر لیگ برتر به گیتی پسند اضافه شد در ایران مانده تا با شروع تمرینات در کنار سایر بازیکنان خود را آماده نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.