کد خبر : 151780
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 8:34
-

نظری : از همین حالا تکلیف چهار تیم مرحله پلی آف مشخص شده است/لیگ فصل جاری خیلی پویا بود

نظری : از همین حالا تکلیف چهار تیم  مرحله پلی آف مشخص شده است/لیگ فصل جاری خیلی پویا بود

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مهسا نظری بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم از همین حالا تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص شده است و فقط ۲ هفته تا پایان مرحله گروهی باقی مانده است و به نظر نمی‌رسد در این مدت زمانی تیمی

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مهسا نظری بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم از همین حالا تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص شده است و فقط ۲ هفته تا پایان مرحله گروهی باقی مانده است و به نظر نمی‌رسد در این مدت زمانی تیمی بتواند اختلافات امتیازاتش را به تیم‌های بالای جدول برساند.

او تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال بانوان درفصل جاری خیلی پویا بود و تیم‌های باکیفیتی در مسابقات حضور داشتند، نتایج بازی‌های امسال قابل پیش بینی نبود و همین مسائل رقابت بین تیم‌ها را تاحد زیادی جذاب کرده بود.

نظری افزود: به عقیده من تنها ضعفی که لیگ امسال داشت مسئله انصراف برخی تیم‌ها در اواسط فصل بود که به سایر باشگاه‌ها لطمه زیادی وارد کرد. بهتر است برای سال‌های آینده تدابیری اندیشیده شود که به هر قیمتی یک تیم را برای حضور در لیگ برتر به قرعه کشی نیاورند و به طور حتم مطوئن شوند که یک تیم از لحاظ مالی می‌توانند در تمام طول فصل تامین شود.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: تکلیف مرحله پلی آف لیگ بانوان به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، زیرا هر چهار تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، مس رفسنجان، نامی نو اصفهان و سایپا تهران قوی هستند و جدال حساس و جذابی بین آن‌ها برای کسب عنوان شکل خواهد گرفت.

نظری تصریح کرد: تیم جوانانی که به نمایندگی از ایران به تورنمنت کافا اعزام شد به شایستگی لیاقتش را نشان داد و به همگان ثابت کرد که در سطح بزرگسالان کار می‌کنند. این دختران آینده درخشان ما در فوتسال بانوان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.