کد خبر : 153056
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 10:28
-

غلامی : منتظر اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش هایمان هستیم / مردم باید در خانه هایشان بمانند

غلامی : منتظر اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش هایمان هستیم / مردم باید در خانه هایشان بمانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانکاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان پس از توقف اردوهای ملی گفت: منتظر اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش هایمان هستیم. تیم ملی فوتسال بانوان کم تر از سه ماه دیگر باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند تا برای سومین قهرمانی در مسابقات تلاش کند. شیوع ویروس کرونا ملی پوشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانکاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان پس از توقف اردوهای ملی گفت: منتظر اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش هایمان هستیم.
تیم ملی فوتسال بانوان کم تر از سه ماه دیگر باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند تا برای سومین قهرمانی در مسابقات تلاش کند. شیوع ویروس کرونا ملی پوشان را مجبور کرده است تا این روزها در منازل تمرینات خود را پیگیری کنند.
نسیمه غلامی درباره شرایط و وضعیت تمرین هایش پس از توقف اردوهای ملی گفت: طبق برنامه هفتگی که مربی بدنساز تیم ملی در اختیار ملی پوشان قرار می دهد در منزل تمرینات قدرتی را پیگیری می کنیم. با توجه به اتفاقات رخ داده کارمان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت تر شده است. هیچ فرصت دیگری برایمان باقی نمانده است فقط امیدواریم رقابت‌های به تعویق بیافتد تا بتوانیم برای سومین بار جام قهرمانی را در آسیا بالای سر ببریم.
کاپیتان تیم ملی در ادامه درباره آخرین وضعیت پرداخت پاداش های قهرمانی آسیا که دو سال از آن می گذرد گفت: از یک ماه پیش فدراسیون شماره حساب بازیکنان را دریافت کرد تا در عرض یک هفته نصف پاداش ها را پرداخت کند اما به لطف فدراسیون دریافتی نداشته ایم و هنوز این اتفاق رخ نداده است. کل مبلغ پاداش هایمان ۲۲ میلیون تومان است.
وی در پایان گفت: واقعا ویروس خطرناکی است. مردم باید در خانه هایشان بمانند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود. آرزوی قلبی ام این است تا با ریشه کن شدن این بیماری مردم ایران و جهان یک بار دیگر در سلامت به زندگی عادی بازگردند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.