کد خبر : 10579
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 11:55
دسته‌بندی نشده
-

پرتاب لنگه کفش یک تماشاگرنما به بازیکنان دبیری/ فخیم هم علی کریمی شد!

پرتاب لنگه کفش یک تماشاگرنما به بازیکنان دبیری/ فخیم هم علی کریمی شد!
در شروع نیمه دوم بازی تیم های فرش آرا و دبیری یک تماشاگرنما اقدام به پرتاب لنگه کفش به سوی بازیکنان دبیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران دیدار تیم های فرش آرا و دبیری تبریز در حالی در سالن شهید بهشتی مشهد به انجام رسید که تبریزی ها در نیمه اول روی به یک بازی منطقی آورده و پس از چند موقعیتی که فرش آرا از کف داد، با تک گل کوهستانی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم علیرغم زدن گل دوم توسط بهروز جعفری اسیر بازی هیجانی و هجوم همه جانبه حریف شدند.

گلزنی شاگردان مجید مرتضایی از لحظه ای شروع شد که تیم دبیری در یک موقعیت مسلم گلزنی ۳ به تک توپ را از کف داده و در ضدحمله دروازه اش توسط علی عبداللهی گشوده شد. این پایان کار نبود چراکه فرش آرا در روز حمایت پر شور تماشاگرانش موفق شد دبیری را در یک سوم دفاعی خود حبس کرده و دو بار دیگر توسط سروری و شریف زاده به گل برسد.

گفتنی است دبیری تبریز در ثانیه های باقیمانده این بازی می توانست این بازی را با سیستم ۵نفره خود به تساوی هم بکشاند اما بی دقتی شفیعی مانع از این اتفاق شد تا دبیری در این بازی تن به شکست دهد.

حواشی این بازی را در ذیل می خوانید:

*افشین، فرزین و دکتر شهرام دبیری در این بازی بر روی نیمکت تیم خود حضور یافته بودند تا جمع دبیری ها در این بازی جمع باشد.

*برخی تماشاگران فرش آرا برای تحت تاثیر قرار دادن دبیری در دقایقی از بازی که تیمشان عقب بود اقدام به تشویق شمس و شعار علیه اصغری مقدم کردند که با ورود مسئول رسانه ای باشگاه فرش آرا تمام شد.

*در میانه نیمه دوم بازی سوت داور دوم بازی خراب شد که وی با توقف بازی به گوشه زمین آمد و خیلی بی سرو صدا سوت خود را با داور چهارم عوض کرد.

*حدود ۱۵۰۰تماشاگر دانش آموز در این بازی تیم فرش آرا را تشویق قرار می دادند که سن کم آنها باعث دردسر شده بود. این تماشاگران پس از گلزنی فرش آرا از فرط شادی پرچم های کوچک باشگاه را به داخل زمین پرت می کردند تا بازی بعد از هر گل فرش آرا دقایقی برای جمع کردن پرچم ها از داخل زمین متوقف شود. برخی از این تماشاگران شیپورهای دستی هم به همراه داشتند.

*غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا و مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی مشهد این بازی را در کنار هم از جایگاه ویژه نگاه کردند.

*قبل از سوت شروع نیمه دوم بازی اقدام یک تماشاگرنما به پرتاب یک لنگه کفش به بازیکنان دبیری که آماده شروع بازی بودند، جو سالن را تحت تاثیر قرار داد که باعث ناراحتی فرش آرایی ها هم شد. فرهاد فخیم با لبخندی از سر ناراحتی این لنگه کفش را به بیرون از زمین منتقل کرد.

*دریافت گل اول دبیری بر روی ضد حمله ای که از اشتباه مسلم فرید نمازی در موقعیت سه به تک رخ داد، باعث عصبانیت شدید فرهاد فخیم بازیکن تیم دبیری شد که همچون علی کریمی کنار زمین آمده و به این بازیکن شدیدا اعتراض کرد. افشین دبیری بلافاصله پس از این اتفاق وارد عمل شده و فخیم را آرام کرده و بر روی نیمکت نشاند.

*در شرایطی که دبیری دو بر یک از فرش آرا پیش بود، کنترل سینه مشکوک به هند فخیم در نیمه حریف که با دستور به ادامه بازی داور همراه شد یکی از مربیان فرش آرا را به شکلی عجیب از خود بی خود کرد. این مربی در شرایطی که توپ در جریان بود در اعتراض به داور حتی وارد زمین هم شد.

*گل شهرام شریف زاده بازیکن آذری فرش آرا تیر خلاص مشهدی ها در این بازی بود. شریف زاده در این بازی پس از گلی که به ثمر رساند به هیچ عنوان شادی نکرد و از بازیکنان فرش آرا هم خواست که حلقه شادی با او تشکیل ندهند.

*در آخرین ثانیه های بازی خطای مشکوک ۵۰-۵۰ بر روی اصغری مقدم رخ داد که داور بازی را متوقف و به کاپیتان دبیری کارت زرد نشان داد تا داد مسئولان این تیم در بیاید. تصمیمات داوری در این بازی صدای هر دو تیم را در مقاطعی از بازی درآورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

اینا کی هستن از ساروی ها بدتر هستن که بخدا سالن ساری عشقه این ها کین بخدا

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

امیدواریم تماشاگرا تو کل ایران رعایت کنن … تا تماشاگرا فهم و درکشون روی بازی و فوتسال متمرکز نشه هر روز پس رفت میکنیم ولی اگه تماشاگرا بازی رو بفهمن دیگه کاری به حواشی ندارن و مخالف این کاران

تبریز مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۲۳

واقعا متاسفم برای همچین مربی ها و تماشاگرنماها