کد خبر : 12037
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1393 - 0:04
-

آن رمال اجازه نداد با آن تیم همکاری کنم/آقای مربی با خودکار ویژه لیست بازیکنان را می نویسد

آن رمال اجازه نداد با آن تیم همکاری کنم/آقای مربی با خودکار ویژه لیست بازیکنان را می نویسد
پایگاه خبری فوتسال ایران در ادامه افشاگری ها خود در مورد ارتباط یک تیم با رمال،پای صحبت مربی سابق این تیم نشسته تا پرده از ابعاد جدیدی از این اتفاق بردارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از اعضای سابق کادرفنی تیمی که این روزها خبر ارتباط مربیش با رمال به گوش می رسد صحبت های جالبی را در این مورد مطرح کرد که در ادامه می توانید صحبت های این مربی را دنبال کنید:

وی با تایید خبر ارتباط سرمربی تیم با رمال معروف مدعی شد که سال گذشته چندبار ایشان با ماشین من تا محل قرار با آقای «م» رفتند و حتی در یکی از جلسات من را برای خرید جعبه شیرینی برای تشکر از وی فرستاد ولی هیچ وقت اجازه حضور به من در صحبت هایشان داده نمی شد و دم در منتظر خروج سرمربی و مربی تیم از محل مذکور می ماندم.

این عضو سابق کادر فنی تیم خاص ادامه داد: این اتفاقات به اینجا ختم نمی شود. آقای رمال یک خودکار ویژه در اختیار سرمربی قرار داده که لیست بازیکنان را با این خودکار می نویسند و اجازه نوشتن با خودکار دیگر را نمی دهد و پیش از شروع بازی بازیکنان یک نوشته خاص را ۱۱ بار تکرار می کنند که این کار بنا به توصیه رمال معروف است.خود سرمربی و مربی یک سری دست نوشته ها از این رمال می گیرند و قبل از شروع بازی آن را می خوانند. البته لازم بذکر است مربی تیم نسخه های ویژه ای برای طول بازی نیز به همراه دارد.

وی افزود:در یکی از بازی هایی که تیم نیمه اول را ۲-۱ عقب بود سرمربی تیم از بازیکن متاهل تیم خواست که ادرار خود را در ظرفی بریزد و چهارگوشه رختکن تیم خالی کند تا بتوانند نتیجه را جبران کنند که این اتفاق نیز کار ساز شد و تیم توانست نتیجه لازم را بگیرد.

این فرد در مورد اینکه چرا امسال با این مجموعه همکاری نمی کند گفت:من خودم علت این موضوع را نمی دانم و در صحبت با سرمربی تیم وی از من تقاضای یک گوشی آیفون کرد اما بخاطر مشکلاتی این کار را من انجام ندادم .البته پیش از بازی با مشهد دو جعبه آجیل و دو ربع سکه برای سرمربی و سرپرست تیم تهیه کردم و در فرودگاه از من گرفتند و قول دادند که دوباره در کنار تیم باشم ولی بعدها اعلام کردند که رمال مشهور اجازه حضور وی در کنار تیم را نمی دهد.

وی افزود:سرمربی این تیم سواد و معلومات لازم برای اداره تیم لیگ برتری را ندارد و از کتابی که من در روزهای اول کلاس های مربیگریم تهیه کرده بودم تمامی تاکتیک های خود را ارائه می کند و در چند سالی که سرمربی بوده تغییری در تمرینات این تیم ایجاد نشده که می توانید از قدیمی ها بپرسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یعقوب دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

جناب مربی نکنه وحید شمسای به تو هم قول داده سال دیگه تو رو هم میبره تاسیسات که این قدر برای تیم ما حاشیه درست می کنی؟؟؟

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

تیم …

خخخخخخ دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

خخخخخخ چه اتفاقهایی میوفته که مربی واسه داشتنه تیم التماس میکنه و آجیل میگیره و سکه این میشه وعض فوتسالمون کاش خسوس و کروش هم از این رمال استفاده کنن حتما تو آسیا اول میشیم

'M دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

بله درسته اون بازی هم بازی شهرداری ساوه با گسترش فولاد بود در ساوه بود

نام ... دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

اره اقا
عالم و ادم دروغ میگن فقط شما راست میگی،
محمد وزیرزاده هم این حرف رو تایید کرده،احتمالا اونم میره پیش وحید شمسایی

$ دوشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

درسته اون نفرم … که ناراحته

امیر پ سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۳۶

خیلی زود جوگیرمیشی لو نده خودتو