کد خبر : 14099
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 - 15:34
-

از داد و بیداد مالک میثاق تا حضور مربی تیم ملی در سالن

از داد و بیداد مالک میثاق تا حضور مربی تیم ملی در سالن
اتفاقات حاشیه ای و جریان بازی منصوری با میثاق از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،متن و حواشی بازی منصوری قرچک با میثاق تهران از نظرتان می گذرد:

*با وارد شدن منصوری به زمین، هواداران یک صدا به تشویق این تیم پرداختند.
*هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند ولی با تشویق های مستمر هوادارن منصوری ، این تیم در دقیقه ۸ بازی توسط پیمان حفیظی که تواست با یک شوت سنگین از بیرون محوطه جریمه زده شد، به گل برسد.
*پس از این گل ، تماشاگران منصوری با سر دادن شعارهایی خطاب به مسئولین شهرستان قرچک، خواستار حمایت مالی از این تیم شدند.
*میثاق سعی داشت تا در نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند ، ولی هر بار با عکس العمل خوب مسعود محمدی،دروازه بان منصوری مواجه می شد.
*در لحظاتی از بازی یکی از هواداران نزدیک به باشگاه منصوری که همیشه در کنار زمین حضور دارد، از حرف هایی خطاب به داوران بازی استفاده می کرد که این امر باعث اعتراض هایی از سوی مسئولان تیم میثاق شد.

*نیمه اول با تک گل منصوری به پایان رسید.
*پس از پایان نیمه اول بازی ، خلیلی سرپرست میثاق با رفتن به سمت اتاق داوران، خطاب به آنها می گفت: شما که دیدید اون لیدر هر چه از دهنش دراومد گفت”… در همین حین سید اکبر تقوی برای آرام کردن خلیلی به دنبال ایشان آمد، ولی خلیلی هر بار خطاب به تقوی میگفت: به شما مربوط نمیشه… در نهایت ناظر فدراسیون خلیلی را به آرامش دعوت کرد.
* در نیمه دوم این میثاق بود که به دنبال جبران گل خورده رفت، اما در همین حملات بود که بازیکنان منصوری با ضدحملات خود می توانستند به گل های بیشتر برسند ولی با بی دقتی و تمرکز پائین ، هر بار فرصت های خود را از دست میدادند.
*در ۳ دقیقه پایانی تیم میثاق با خارج کردن دروازبان خود و آوردن یار پنجم، فشار زیادی روی دروازه منصوری آوردند ولی هربار محمدی با عکس العمل های خوب خود،مانع از ورود توپ به دروازه میشد.
*تنها ۳۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود که با یک ضربه توسط بازیکن میثاق به قصد لو نرفتن، توپ به تیر دوم رسید و حاجی بنده با فرصت طلبی خوبی ، آن را وارد دروازه منصوری کرد.

*در اواسط بازی درگیری شدیدی بین اکبر تقوی سرپرست منصوری و موسی حسندوست بازیکن میثاق رخ داد که با دخالت اطرافیان این قائله خاتمه یافت.

*بازی با نتیجه ۱ -۱ به پایان رسید.
*بعد از سوت پایان بازی ، بازیکنان منصوری با فریاد زدن بر سر همدیگر ، گل را به گردن یکدیگر انداختند، ولی پس از چند دقیقه از هم عذر خواهی کردند ، ولی به شدت از اینکه ۲ امتیاز خاگی را از دست داده اند ناراحت بودند.
*کادر فنی منصوری تا ۱۰ دقیقه پس از پایان بازی ، روی نیمکت نشستند و به رخکن نرفتند.
حدود ۲۰۰۰ هزار نفر از این بازی دیدن کردند.
*هاشم زاده با حضور در بین تماشاگران،به تماشای این بازی پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.