کد خبر : 21190
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 9:55
-

چرا لیگ دیده نمی شود؟

چرا لیگ دیده نمی شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی کادرفنی تیم ملی فوتسال ۱۵ نفر جهت دیدار دوستانه با اسلوونی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. درست است که هر زمان و در هر رشته ای وقتی اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام می شود ، این اعلام می تواند موافقین و مخالفینی داشته باشد ولی اگر این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی کادرفنی تیم ملی فوتسال ۱۵ نفر جهت دیدار دوستانه با اسلوونی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
درست است که هر زمان و در هر رشته ای وقتی اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام می شود ، این اعلام می تواند موافقین و مخالفینی داشته باشد ولی اگر این انتخاب ها به صورت نظام مند و به قاعده باشد ، با اشکالات کمتری مواجه خواهد شد.
لیست جدید تیم ملی هم از این اصل کلی مستثی نیست ، ولی برخی سئوالات و اشکالات واضح در آن وجود دارد که امکان چشم پوشی از موضوع را منتفی می کند.
وقتی تیم ملی در کشور تشکیل می شود و لیگ آن در جریان است ، منبع و معیار اصلی دعوت از بازیکنان باید آماده های لیگ باشد و لیگ هم به نحو صحیح و مطلوب مورد توجه قرار گیرد.
اما ضمن احترام به مربیان وتمام بازیکنان پر تلاش لیگ و تیم ملی ، چند سئوال اساسی و بی جواب ..
۱- وقتی خسوس در اوج برگزاری مسابقات لیگ به امورات شخصی مشغول و در حساس ترین و مهمترین بازی ها که خیلی مواقع سطح آن از برخی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم بالاتر است در ایران حضور ندارد، بازیکنان چگونه به تیم دعوت می شوند؟
۲- وقتی بارها از سوی متولیان تیم ملی به تفاوت بین سرمربی و مربیان تیم اشاره می شود و به نوعی بی اعتمادی وجود دارد ، چگونه می توان پذیریفت که دست پخت کمک ها مورد نظر سرمربی هم باشد.
۳- وقتی اردوی های کوتاه مدت هم بدون حضور نفر اول کادر فنی برگزار و آمادگی یا عدم آمادگی بازیکنان به رویت خسوس نمی رسد، به چه نحوی می توان پذیرفت که همه شرایط برای داشتن یک تیم آماده مهیا است.
۴- با چه متر و معیاری بازیکنی در اوج آمادگی در تیم ملی دیده نمی شود ولی در هفته های بعد و با آمادگی کمتر و حتی داشتن مصدومیت یکی از اردو نشینان است.
۵- وقتی کمک های تیم ملی خود درگیر رقابتهای تیم های متبوعشان در لیگ هستند ، چه کسانی بازیکنان دیگر تیم ها را مورد توجه و بررسی قرار می دهد، که حقی از کسی پایمال نشود؟
۶- کدام معیار اجازه می دهد بازیکنی که در این هفته ها در تیم باشگاهی خود هم از شرایط مطلوب دور است و کمتر به بازی گرفته می شود ، باز هم به تیم ملی دعوت شود؟ آیا صرف وضعیت قبلی بازیکنان می تواند ملاک این دعوت باشد؟
البته از این دست سئوالات در خصوص دعوت های تیم ملی زیاد است و مصداق ها و تاثیرات سوء آن هم فراوان ، اما فعلاً و در این شرایط همین حرف ها بس است….

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا وفایی جادوگر آسیا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳

آماده ترین بازیکن حال حاضر لیگ مسلم اولاد قباد هستش بازیکن ۱۸ ساله ی ماهان تندیس که جاش بدجوری توی تیم ملی خالیه

قم مهد فوتسال آسیا یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

آی گفتی دمت گرم تازه باید از محمد کرمانی و فرهاد فلامرزی هم دعوت کنن

قرچکی دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۰۴

امیرجعفری ی دفاع سزسحته

مرتضی چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

بازیکنی مثل هادی احمدی هم باید دعوت بشه

جواد چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

همان هایی که دعوت شده اند بهترینهای لیگ هستند.

قرچکی سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

فقط قرچک

قم مهد فوتسال ایران و آسیا شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

قرچک چی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه دو تا بازیکن قمی قرض گرفتید که یه جوری لیگ رو سپری کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

باید بازیکنانی مثل بلباسی،کرد،ره انجام به تیم ملی دعوت بشن

... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

باشه دیگه چی؟؟؟ هرچی شما بگید

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

فقط حفاری