کد خبر : 23079
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 19:30
-

پایگاه خبری فوتسال در سالی که گذشت…

پایگاه خبری فوتسال در سالی که گذشت…

پایگاه خبری فوتسال ایران – آخرین روزهای سال ۹۳ را سپری می کنیم. سالی که اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری برای فوتسال کشورمان افتاد. کسب عناوین شخصی برای اصغر حسن زاده، حسین طیبی و قرار گرفتن باشگاه دبیری بین ۱۰ باشگاه برتر جهان هر چند جزو اتفاقات خوشایند این سال بود اما نتایج ضعیف تیم

پایگاه خبری فوتسال ایران – آخرین روزهای سال ۹۳ را سپری می کنیم. سالی که اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری برای فوتسال کشورمان افتاد. کسب عناوین شخصی برای اصغر حسن زاده، حسین طیبی و قرار گرفتن باشگاه دبیری بین ۱۰ باشگاه برتر جهان هر چند جزو اتفاقات خوشایند این سال بود اما نتایج ضعیف تیم ملی در جام ملت های آسیا و گرند پریکس کاممان را تلخ کرد.

در این میان بسیاری از اهالی فوتسال یکی از اتفاقات مثبت امسال را پیشرفت چشم گیر پایگاه خبری فوتسال، افزایش محبوبیت آن در بین مخاطبان و گسترش حیطه فعالیت آن می دانند. در این گزارش نیز می خواهیم نگاهی اجمالی به فعالیت ها و موفقیت های پایگاه خبری فوتسال در سال ۹۳ بیندازیم.

۱- اخذ مجوز فعالیت رسمی

مجوز پایگاه خبری فوتسال به عنوان تنها مرجع رسمی اخبار فوتسال ایران به شماره ۹۳/۱۴۹۱۶ پس از یک سال فعالیت در تاریخ ۲۴ شهریور ۹۳ از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد صادر شد.

۲- حضور در بستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

پایگاه خبری فوتسال موفق شد در اولین سال فعالیتش مجوز حضور در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات را هم دریافت کند و با دایر کردن غرفه این پایگاه خبری در بخش ورزشی نمایشگاه، بسیاری از فوتسال دوستان را به مصلی تهران بکشاند. از جمله مهمانان ما در نمایشگاه امسال کیومرث هاشمی، وحید شمسایی، رضا افتخاری، مصطفی نظری، محمد طاهری، شهرزاد مظفر، علی رعدی، امیر جلالی، افشین دبیری،شهاب سفال منش و رضا ناصری بودند.

۳-شکسته شدن رکورد بازدیدهای سایت

رکورد بازدید های سایت در روزهای پایانی سال و اوج بازی های لیگ شکسته شد و از مرز ۳۰ هزار کلیک در روز گذشت.

۴- تغییر سرورهای سایت

به دنبال افزایش بازدیدها و نیاز به مجهز کردن سایت به سرور اختصاصی با شرکت بزرگ «زنتکس» همکاری مان را آغاز کردیم.

۵- قرار گرفتن در بین ۳۰۰۰ سایت برتر ایران

پایگاه خبری فوتسال به عنوان یکی از خبرگزاری های پر طرفدار ورزشی موفق شد با پیشرفت روز افزون خود در بین ۳۰۰۰ سایت برتر ایران قرار گیرد. در سطح جهانی گوی سبقت را هم از سایت مطرح فوتسال پلنت ربوده ایم و در رنکینگ اعلامی از سوی الکسا، پایگاه خبری فوتسال بالاتر از فوتسال پلنت قرار دارد.

۶-افتتاح دفتر مرکزی در تهران

دفتر پایگاه خبری فوتسال در روزهای ابتدایی سال در خیابان اشرفی اصفهانی افتتاح شد. از جمله برنامه های fut5al در سال آینده نیز حضور مهمانان فوتسالی و گفت و گوهای مفصل در دفتر پایگاه خبری خواهد بود.

۷- راه اندازی آزمایشی نسخه انگلیسی سایت

با توجه به اهدف بلند مدتی که هیات مدیره برای پایگاه خبری ترسیم کرده است و در جهت ایجاد خبرگزاری بین المللی و معرفی فوتسال ایران به دنیا، بخش انگلیسی سایت را به صورت آزمایشی راه اندازی کردیم. این بخش در سال جدید با جذب خبرنگاران زبده از سراسر جهان و مترجمان مجرب ایرانی، به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

۸- پوشش منحصر به فرد اخبار لیگ

با توجه به اهمیت لیگ برتر و پیگیری اخبار این بازی ها توسط مخاطبان، تمام تلاشمان را برای پوشش کامل بازی ها انجام دادیم. از همین رو با جذب بیش از ۳۰ خبرنگار و عکاس از سراسر کشور تمام اتفاقات ریز و درشت بازی ها و سوژه های داغ تیم های را پوشش دادیم.

۹- راه اندازی آزمایشی سامانه پیامکی

به دنبال درخواست بسیاری از مخاطبانمان برای ارسال پیامکی اخبار، این سامانه راه اندازی گردید که با استقبال گسترده هم رو به رو شد.

 

اما برای سال جدید هم برنامه های بسیاری در نظر گرفته ایم تا بتوانیم بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

اضافه شدن امکانات جذاب به سایت، راه اندازی دفاتر استانی، راه اندازی نسخه عربی، حضور پررنگ در نمایشگاه مطبوعات، تغییر در نحوه ارائه نتایج زنده، آمار و جداول سایت، گزارش های ویژه تاریخی، استفاده از جدیدترین سیستم های اطلاع رسانی و ده ها برنامه کوچک و بزرگ دیگر که در سال جدید باید منتظر تحقق آن باشید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

توجه به تیم های پایه را فراموش نکنید…..

محمد یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

توجه به تیم های پایه را فراموش نکنید خواهشا…..

قم یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

لطفا یه گزارش از کارهاى زشت و حرف هاى زشت آقایون شریفى تهیه کنید. مطمعا باشید که گزارش پرطرفدارى خواهد شد. محسن حسن زاده دوست داریم

مهدی دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

تلاشتان عالی بودموفق وسربلند باشیدباارزوی سلامت وموفقیت درسال اینده برای همه شماعزیزان