کد خبر : 34060
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 1:25
-

پایان خدمت جعلی، پای ملی پوش فوتسال را هم می گیرد؟

پایان خدمت جعلی، پای ملی پوش فوتسال را هم می گیرد؟
یکی از بازیکنان ملی پوش اهل جنوب کشور دچار مشکل معافیت جعلی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از اینکه قضیه پایان خدمت های جعلی در فوتبال کشورمان حاشیه ساز شد و پای چندین بازیکن ملی پوش را هم گرفت این بار این مشکل سراغ رشته مهیج فوتسال هم آمده است. پیش تر یکی از تیم های نظامی که بخاطر رعایت نکردن شرایط استفاده از بازیکن سرباز و دادن پایان خدمت های جعلی به لیگ دسته دو فرستاده شده بود این موضوع مسکوت ماند تا با باز شدن پای فوتبالی ها به این موضوع بازهم این داستان ناپایان موضوع داغ رسانه ها شود.

با خبر شدیم یکی از فوتسالیست های ملی پوش جنوبی هم با این مشکل روبرو است و مشکل پایان خدمت دارد و علاوه بر این بازیکن نامی چند بازیکن دیگر هم هستند که در تیم های مرکزی کشور فعالیت دارند. شاید با ورود سازمان نظام وظیفه و کمیته فوتسال به این رشته ورزشی پای خیلی از فوتسالیست های دیگر کشور هم به این قائله باز شود.

حال باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان نظام وظیفه و کمیته فوتسال نسبت به پایان خدمت های بازیکنان فوتسال چگونه خواهد بود. آیا این اقدام ناپسندیده باز هم مسکوت خواهد ماند یا پای بازیکنان فوتسال هم به این داستان باز خواهد شد؟!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۲۷

شخص جعل کننده در جنوب کشور کار خیلی از فوتبالیست ها و حالا فوتسالیست ها رو راست و ریست کرد ولی یه روزی گندش در میاد. این ورزش ما همش شده دوزو کلک !! چه ورزشی یه!؟

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

انشاا۰۰۰ به زودی تفحص در زمینه فوتسال هم انجام میشه تا خیلی چیزها روشن بشه