کد خبر : 64156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 12:22
-

آغاز اردوی تیم ملی با ۵ غایب!

آغاز اردوی تیم ملی با ۵ غایب!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین جلسه تمرینی ملی پوشان ایران جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز(سه شنبه) در کمپ تیم های ملی فوتسال آغاز شد. نکته جالب این تمرین غیبت پنج نفر از اعضای تیم بود. فرهاد توکلی و قدرت بهادری به دلیل حضور در لیگ عراق، تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین جلسه تمرینی ملی پوشان ایران جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز(سه شنبه) در کمپ تیم های ملی فوتسال آغاز شد.

نکته جالب این تمرین غیبت پنج نفر از اعضای تیم بود. فرهاد توکلی و قدرت بهادری به دلیل حضور در لیگ عراق، تمام تمرین های مرحله اول اردوی تیم ملی را از دست داده اند. همچنین مهدی جاوید که برای تیم بانک بیروت در لیگ لبنان بازی می کرد، هنوز به جمع ملی پوشان ملحق نشده است.

احمد اسماعیل پور نیز چهارمین غایب تمرین دیروز بود. همچنین جلیل دوران مربی بدنساز تیم در تمرین دیروز شرکت نکرد.

کادرفنی تیم ملی همچون اردوی های قبل سعی داشت فضای تمرین دیروز را بسیار شاداب جلو ببرد. از همین رو یکی از جدیدترین تمرین های فوتسال دیروز در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و در آن کل بازیکنان حاضر در قالب دو تیم سبز و سفید و با چهار دروازه به رقابت پرداختند!

در این تمرین دو دروازه اصلی در خط عرضی زمین و دو دروزاه نیز در خط طولی قرار گرفت و در نهایت تیم سفید به کاپیتانی کشاورز با اختلاف دو گل به برتری رسید. کری خوانی های بعد از بازی نیز فضای جالبی در تمرین به وجود آورده بود.

همچنین ملی پوشان به دلیل انتقال تجهیزات بدنسازی کمپ تیم ملی به مرکز ایفمارک، نتوانستند در اولین جلسه تمرینی از این تجهیزات استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

عجب …..!!!!!!!!!چقدر تمرینه جدیدی بوده اوه اوه اوه واقعا خجالت آوره کاراتون

نام ... چهارشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

خدا پدر خسوس را بیامرزد که چند تمرین جدید به فوتسال ایران ارایه کرد !!!