کد خبر : 64542
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 1:06
-

چک و لگدی کردن شاگرد در هفته معلم

چک و لگدی کردن شاگرد در هفته معلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور انگار تمامی ندارد. امروز بعد از انتشار فیلم جنجال سرمربی ستارگان طلایی زنجان، اخبار غیرقابل باوری از اهواز شنیدیم. جایی که معلم، مربی و مدرس فوتسال در هفته معلم اقدام به ضرب و جرح بازیکن خودی در وسط زمین کرد. مجید مرتضایی، که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور انگار تمامی ندارد. امروز بعد از انتشار فیلم جنجال سرمربی ستارگان طلایی زنجان، اخبار غیرقابل باوری از اهواز شنیدیم. جایی که معلم، مربی و مدرس فوتسال در هفته معلم اقدام به ضرب و جرح بازیکن خودی در وسط زمین کرد. مجید مرتضایی، که خود معلم ورزش است، در حالی در هفته‌ای که به یادبود استاد و معلم انقلاب، مرتضی مطهری به هفته معلم نام‌گذاری شده‌است، اقدام به برخورد فیزیکی با معین افشار کرد که باعث بهت و حیرت فراوان در سالن شد.

رضا صفات مدیر روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان ضمن تایید مطالب بالا ماجرا را اینگونه شرح داد: در دقیقه ۳۸ بازی و در حالی که بازی با نتیجه ۴ بر ۴ در حال پیگری بود، بازیکن فرش آرا گلی را به ثمر می‌رساند. معین افشار بعد از گل‌زنی به سمت نیمکت تیم فوتسال پرسپولیس می‌رود و صورت مربی این تیم را می‌بوسد. در این حین بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان به سمت این بازیکن هجوم می‌برند و با وی درگیر می‌شوند و بدلیل متشنج شدن جو بازی نیروی انتظامی وارد عمل شده و اوضاع را کنترل می‌کند. بعد از آرام شدن جو داور مسابقه اقدام به اخراج بازیکن فرش آرا می‌کند. اخراج و حرکت بعد از گل معین افشار باعث عصابنیت مجید مرتضایی می‌شود و سرمربی تیم فرش آرا شروع به تربیت این بازیکن در وسط زمین می‌کند. البته تربیت از نوع کتک زدن به مدت طولانی، با ضربات پس‌گردنی، آرنج، چک، لگد و … آن هم به شدیدترین نحو ممکن.

حال سوال اینجاست که چرا شخصی که خود را معلم، مربی و مدرس می‌داند باید با یک بازیکن جوان و در حین یک مسابقه رسمی اینگونه برخورد کند. سرنوشت این بازیکن در آینده چه خواهد شد و آیا مشکلات روحی به وجود آمده از این اتفاق به راحتی قابل درمان است؟ آیا این گونه برخوردها را باید در زمین مسابقه انجام داد؟ آیا نباید در حین تمرین و در جلسات توجیهی در خصوص این موضوعات صحبت کرد؟ شاید یکی باید خود آقای مرتضایی را توجیح کند و به ایشان بگوید که جای این حرکات در سالن مسابقه نیست.

لازم به توضیح است که مربی تیم فوتسال پرسپولیس خوزستان در گذشته مربی معین افشار بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.