کد خبر : 7545
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1393 - 12:52
-

از برگزاری اردو در کیش و سرعین تا بازی با تیم ملی!

از برگزاری اردو در کیش و سرعین تا بازی با تیم ملی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که خود را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند از روز دوشنبه هفته جاری در کیش اردو خواهد زد. شاگردان شمس امروز (شنبه) نیز دیداری تدارکاتی با تیم امید‌های باشگاه‌شان که در مسابقات قهرمان کشوری حضور دارد، خواهند داشت. با توجه به برپایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که خود را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند از روز دوشنبه هفته جاری در کیش اردو خواهد زد.

شاگردان شمس امروز (شنبه) نیز دیداری تدارکاتی با تیم امید‌های باشگاه‌شان که در مسابقات قهرمان کشوری حضور دارد، خواهند داشت.

با توجه به برپایی اردوی تیم لیگ برتری شهرداری ساوه در سرعین اردبیل در هفته‌های آینده، دبیری قصد دارد دیداری دوستانه نیز با این تیم در تبریز و یا سرعین داشته باشد.

این مسابقه بعد از اردوی کیش ترتیب داده خواهد شد.

به گفته حسین شمس سرمربی این تیم، با آغاز تمرینات دیگر تیم‌های لیگ برتری، دبیری قصد دارد چند بازی دوستانه دیگر نیز به برنامه‌اش بیفزاید.

یکی از مهم ترین بازی ها، مصاف با تیم ملی فوتسال ایران خواهد بود.

حسین شمس در این‌باره خاطر نشان کرد: با هماهنگی افشین دبیری و افتخاری، قرار شد پیش از سفرمان به تایلند، تیم ملی فوتسال به دعوت باشگاه دبیری به تبریز بیاید و در حضور تماشاگران تبریزی با ما بازی کند. واقعا جای تشکر دارد که مسئولان به فکر دبیری هستند.

تیم دبیری پیش از حضور در چین، اردویی یک هفته‌ای در تایلند خواهد داشت و از بانکوک راهی شیندوی چین خواهند شد.

همچنین دبیری پیش از این قصد داشت با استفاده از چند بازیکن کمکی در این رقابت‌ها شرکت کند.

اما در ادامه این تیم اعلام کرد که به دلیل احتیاج تیم‌ها به بازیکنان‌شان و نزدیکی زمان برگزاری جام باشگاه‌ها و لیگ برتر، آنها از جذب یار کمکی منصرف شده‌اند.

با این وجود بار دیگر این تیم تبریزی اعلام کرده که از بازیکن کمکی استفاده خواهد کرد.

حسین شمس سرمربی دبیری در این‌باره نیز گفت: با صحبتی که با باشگاه ماهان تندیس قم انجام داده‌ایم،‌ قرار است بازیکن این تیم را در اختیار داشته باشیم، البته هنوز توافق نهایی صورت نگرفته اما طبق صحبت‌ها، وقتی ملی‌پوشان از تورنمنت چین بازگشتند در این مورد توافق صورت خواهد گرفت.

جام باشگاه‌های فوتسال آسیا سه تا هشت شهریور در چین برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.