کد خبر : 1783
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1392 - 9:59
دسته‌بندی نشده
-

ناکامی طیبی، تیم ملی و گیتی پسند در کسب عنوان برتر آسیا

ناکامی طیبی، تیم ملی و گیتی پسند در کسب عنوان برتر آسیا
در حالي برترين هاي آسيا تا يك هفته ديگر معرفي مي شوند كه هيچ دعوت نامه اي از جانب كنفدراسيون فوتبال آسيا براي كانديدهاي فوتسالي ايران ارسال نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال آسیا یک هفته دیگر در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد و نمایندگان و کاندیدهای ایران نیز بر اساس دعوت نامه های ارسالی ظرف یکی دو روز آینده راهی مالزی می شوند تا در این مراسم شرکت کنند.

جواد نکونام شاخص ترین گزینه فوتبالی ایران است که با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا شب(یک شنبه) و بعد از بازی تیمش مقابل ملوان عازم مالزی می شود تا با “ها دائه سونگ” از کره جنوبی و “ژنگ ژی” از چین برای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا رقابت کند.

در حالی در بخش های مختلف فوتبال تمام نامزدهای هر بخش به این مراسم دعوت می شوند که این موضوع در فوتسالی ها به گونه دیگری برنامه ریزی می شود. چنانچه برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور کاندیدها همچون سال های قبل اجرایی شود، تنها افرادی از فوتسالی ها در این مراسم شرکت می کنند که عنوانی را کسب کرده باشند.

همانطور که در مراسم معرفی برترین های ۲۰۱۲ محمد کشاورز با وجود کاندید بودن برای بهترین بازیکن، در مراسم حضور نداشت. امسال نیز حسین طیبی از ایران کاندید دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا شده است و با توجه به شانس پایینش و همچنین عدم دعوت از او به مراسم می توان پیش بینی کرد که رقابت بین بازیکن ژاپن و تایلند برای کسب مقام بهترین بازیکن سال قاره کهن باشد.

دومین نامزد فوتسالی ایران، تیم گیتی پسند اصفهان در بخش برترین تیم باشگاهی است که برای این باشگاه نیز هیچ دعوت نامه ای به فدراسیون یا خود باشگاه ارسال نشده است. از طرفی نیز با توجه به از دست دادن قهرمانی جام باشگاه های آسیا، انتخاب گیتی پسند به عنوان باشگاه برتر قاره دور از انتظار است.

اما داستان تیم ملی فوتسال با دو کاندید دیگر فوتسالی ایران متفاوت است. البته برای هیچ یک از مسئولان کمیته فوتسال هم دعوت نامه ای برای حضور در مراسم ارسال نشده است ولی تیم ملی ایران در سالی که گذشت یک قهرمانی در مسابقات آسیایی بدست آورده و با توجه به اینکه جام مسابقات داخل سالن آسیا را بالای سر برده، انتظار می رود امتیاز بیشتری نسبت رقبایش کسب کرده باشد.

با این حال نمی توان به طور قطع از انتخاب شدن یا نشدن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان برترین تیم قاره سخن گفت. چرا که ممکن است AFC جایزه بهترین تیم فوتسال را به جای افتخاری به کفاشیان بدهد. یا اینکه قهرمانی ایران در بازی های داخل سالن نادیده گرفته شود و همانطور که فدراسیون فوتبال ایران پارسال بر حسب پیشرفتش به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شد، تیم ملی فوتسال تایلند هم به دلیل رشد زیادی که داشته عنوان برترین تیم فوتسال قاره را از آن خود کند!

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.