کد خبر : 3622
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 12:18
-

کشاورز : تیم ملی نباید اینقدرتعطیل باشد! / گیتی پسند یک باشگاه معمولی نیست و می‌تواند فوتسال ایران را تکان بدهد!

کشاورز : تیم ملی نباید اینقدرتعطیل باشد! / گیتی پسند یک باشگاه معمولی نیست و می‌تواند فوتسال ایران را تکان بدهد!
کشاورز در مصاحبه ای در خصوص روند آماده سازی تیم ملی ، وضعیت باشگاه گیتی پسند و ... به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت تیم ملی گفت: اطلاع زیادی از تیم ملی ندارم. فقط می‌دانم اردوها فروردین ماه سال بعد استارت می‌خورد. به هر حال نداشتن اردو در این مدت به ضرر تیم ملی است و یک نقطه ضعف به حساب می‌آید. بازیکنان تیم ملی هر ۳۰، ۴۰ روز یکبار باید دور هم جمع شوند و با همدیگر تمرین کنند. تیم ملی نباید اینقدر هم تعطیل باشد!
محمد کشاورز در خصوص آخرین شرایط تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و امیدواری این تیم برای رسیدن به صدر جدول اظهار داشت: شرایط کلی تیم ما خوب است. در حال حاضر تمرین می‌کنیم و امیدواریم در هفته‌های باقی‌مانده به سه امتیازی که از هر مسابقه می‌گیریم، به صدر جدول برگردیم.
وی درباره دلایل ناکامی گیتی پسند در چند هفته که باعث از دست دادن صدر جدول شد، تاکید کرد: به نظرم یکسری مشکلات سر راه تیم ما قرار داشت. عمده‌ترین مانع این بود که گیتی پسند این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشت. با وجود اینکه ۱۹ هفته از لیگ برتر گذشته، هنوز در هیچ مسابقه‌ای تیم کاملی نبودیم. مصدومیت مدام بازیکنان ما می‌توانست یک تیم را زمینگیر کند.
کاپیتان گیتی پسند در ادامه خاطرنشان کرد: بخش دیگری از مشکلات هم به این بر می‌گردد که یکسری از مسابقات را ساده گرفتیم. چون تیم پرمهره و خوبی داریم، شاید در بعضی موارد دچار غرور شدیم و سهل انگاری کردیم.
کشاورز در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی‌اش از مشخص شدن قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال، یادآور شد: ما به آینده امیدواریم و تا آخرین روز تلاشمان را برای رسیدن به قهرمانی انجام می‌دهیم.
وی همچنین در خصوص تصمیم هفته گذشته باشگاه گیتی پسند برای انصراف از حضور در لیگ برتر، گفت: اعضای هیات مدیره این مسئله را با بازیکنان هم در میان گذاشتند ولی بازیکنان اصرار داشتند که تیم در لیگ بماند. گیتی پسند یک باشگاه معمولی نیست و می‌تواند فوتسال ایران را تکان بدهد! نمی‌شود به راحتی از کنار این باشگاه یا هر باشگاه لیگ برتری گذشت.
منبع: سایت گیتی پسند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن رضایی یکشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

با سلام ، چرا سه شنبه این هفته مطلب آموزشی منتشر نشد؟

أصفهاني یکشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

اقای کشاورز شما که درخواست أردو میکنی و به تیم ملی کنایه میزنی حالا اگه تیم ملی هم أردو داشت که اون مدیر عامل و باشگاه تبانی کارتون به شما أجازه امدن به تیم ملی رو نمی داد داداش من از روی تدبیر حرف بزن

اکبر یکشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴

آقای کشاورز تا الان هر چی تیم ملی رو تکون دادید کافیه نمی خواد بیشتر ازاین تکون بدهید !!!!بازیکن به تیم ملی نمیدهید حالا میخواهید تیم رو تکون هم بدهید؟؟؟؟؟؟؟ یا خدا

سعید از اصفهان دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۲

فقط محمد سیم خار دار را عشقه