کد خبر : 17228
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 11:23
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی: بازی سختی مقابل شهرداری ساوه داریم/خیالمان از داوری این بازی راحت است

مرتضایی: بازی سختی مقابل شهرداری ساوه داریم/خیالمان از داوری این بازی راحت است
سرمربی تیم فرش آرای مشهد می گوید با توجه به بازی خوب شهرداری ساوه مقابل گیتی پسند،شاگردانش کار دشواری در این بازی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی درباره بازی تیمش با شهرداری ساوه گفت:شهرداری ساوه بازی بسیار خوبی برابر گیتی پسند انجام داده و مشخص شد که با بازیکنان جدید خود و تغییراتی که در تیمش داده ،بازی سختی خواهیم داشت.اما امیدوارم بازیکنانم با روحیه خوبی که دارند با پیروزی در این دیدار ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.

سرمربی فرش آرا از کمیته داوران تقدیر ویژه کرد و گفت:از کمیته داوران به دلیل چینش خوب بهترین داوران برای این دیدار متشکرم.کمیته داوران برای این بازی حساس  بهترین ها را انتخاب کرده و معلوم است که نگاه وِیژه ای به این دیدار داشته.ینابر این خیالمان از داوری راحت است و امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

مرتضایی در این دیدار علی عبدالهی را به محرومیت (۳ اخطاره) در اختیار ندارد.اما از ان طرف مسعود سعادتی پس از غیبت هفته گذشته خود به علت مصدومیت دوباره به ترکیب تیمش برگشته.دیدار فرش ارا و شهرداری ساوه روز پنجشنبه ۱۱ دیماه در شهر ساوه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی قرسری چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

موفق باشین..

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

مطمئن باش شکست میخورید تو ساوه

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

ساوه خطرناکه نیایید

پروفسور فوتسال > چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

آقای مرتضایی شما مربی خوب و خوش اخلاق و با دانشی هستی و با تمام احترامی که برای جنابعالی قائلم اما باید بگم شما اسیر دانش و علم فوتسالی خوراکچی خواهی شد و محکوم به شکست هستی .در واقع افکار و برنامه های خوراکچی شما رو هم کیش میکنه هم مات