کد خبر : 17254
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 18:57
دسته‌بندی نشده
-

نمازی: چهار بازی آینده نتیجه بگیریم، قهرمانیم/ قبول دارم که افت کرده‌ام

نمازی: چهار بازی آینده نتیجه بگیریم، قهرمانیم/ قبول دارم که افت کرده‌ام
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: در صورتی که چهار بازی آینده مان را با پیروزی بیرون بیاییم، قهرمانی دبیری قطعی خواهد شد.

فرید نمازی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اگر آن اتفاقات ناراحت‌ کننده در داوری بازی دبیری و تاسیسات نمی‌افتاد الان می‌توانستم جور دیگری در مورد قهرمانی صحبت کنم اما الان هم دیر نشده و اگر در سه چهار بازی کلیدی آینده نتیجه بگیریم می‌توانیم قهرمانی دوباره دبیری را رقم بزنیم. آقا جواد توان قهرمان کردن تیم را دارد.

وی افزود: همدلی و هماهنگی خوبی در تیم ما وجود دارد چراکه عزممان را جزم کرده‌ایم که قهرمان شویم و با رفتن دوباره به آسیا عنوان قهرمانی را پس بگیریم.

بازیکن تکنیکی دبیری که در بازی با تاسیسات خطای شدیدی بر رویش انجام شد، با نگاهی به بازی گذشته تیمش گفت: ما برای سه امتیاز رفته بودیم ولی تیم تاسیسات با نبود وحید شمسایی بازی را به خشونت برد. آنها می‌خواستند نبازند که از کورس عقب نمانند و به نظر من یک امتیاز بازی هم بیشتر به درد آنها خورد.

وی افزود: انصافا داور خیلی رعایتشان را کرد و اگر داوران باتجربه در این بازی بودند این بازی اخراجی داشت. در آن صحنه که به تابلو کوبیده شدم بازیکن آنها اصلا کاری به توپ نداشت و بلافاصله هم از سوی نیمکت تیمش تعویض شد تا داور تصمیم عجیبش را عوض نکند.

نمازی نبود شمسایی را در به خشونت کشیده شدن بازی تاثیرگذار دانست و ادامه داد: مطمئنا اگر وحید شمسایی بود بازی خشونت‌آمیز نمی‌شد چون آقاوحید که باشد از بازیکنانش بازی می‌گیرد. اگر وحید بود بازی پر گلی می شد ولی با نبود وحید این تیم بازی برای بازی کردن نیامده بود.

این بازیکن خوزستانی انتقادها به اینکه امسال نسبت به سال گذشته افت کرده را پذیرفته و تاکید کرد: بازی در هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. من در حفاری ۶سال بازی کردم و کاپیتان آنها بودم آنجا ۳۵دقیقه بازی می‌کردم و کارآیی بیشتری داشتم ولی شرایط دبیری فرق می‌کند. دبیری تیم پرمهره‌ای است و من تابع نظر سرمربی هستم. بعد از آن هم چون دبیری تیم بزرگی است بیشتر تیم‌ها بر روی آن زوم می‌کنند و شرایط سخت تر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.