کد خبر : 49070
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 - 17:54
-

رستمی ها:بازی با تأسیسات شبیه مسابقه بوکس شده بود / فرش آرا با خریدهایی که انجام داده تقویت شده است

رستمی ها:بازی با تأسیسات شبیه مسابقه بوکس شده بود / فرش آرا با خریدهایی که انجام داده تقویت شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها درباره دیدار پیش روی تیمش برابر فرش آرای مشهد اظهار داشت: تیم فرش آرا با بازیکنان جدیدی که در تعطیلات نیم‌فصل گرفت، تقویت شده است و بازی سختی مقابل آن‌ها داریم اما امیدوارم بتوانیم ببریم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم. بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی‌ها درباره دیدار پیش روی تیمش برابر فرش آرای مشهد اظهار داشت: تیم فرش آرا با بازیکنان جدیدی که در تعطیلات نیم‌فصل گرفت، تقویت شده است و بازی سختی مقابل آن‌ها داریم اما امیدوارم بتوانیم ببریم و به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به تساوی این تیم برابر تأسیسات دریایی در هفته گذشته لیگ برتر تأکید کرد: دیدار تأسیسات واقعاً بازی سنگینی بود و ازآنجایی‌که آن‌ها تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارند و در زمین خودشان بازی می‌کردند، عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: بااین‌حال توانستیم بازی باخته را با تساوی عوض کنیم هرچند می‌توانستیم حتی پیروز شویم ولی کمی بدشانسی آوردیم.

رستمی‌ها با فیزیکی خواندن این دیدار تصریح کرد: این بازی خیلی فیزیکی و درگیرانه بود و شبیه بازی بوکس شده بود اما خدا را شکر که کسی آسیب ندید و نتیجه هم مساوی شد.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره عملکرد خوب خود در دیدارهای دوستانه نیم‌فصل و احتمال حضورش به‌عنوان بازیکن ثابت در تیم گفت: تعطیلات نیم‌فصل موجب آمادگی بهتر و بیش‌تر من و سایر بازیکنانمان شد و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و به تیمم برای رسیدن به قهرمانی کمک کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.