کد خبر : 53162
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 13:33
-

دبیری:کثیف ترین بازی چند سال اخیر را مساوی کردیم/ خوراکچی دوست دارد تحت هر شرایطی در لیگ مربیگری کند/ امتیاز گرفتن با کثیف بازی ارزش ندارد

دبیری:کثیف ترین بازی چند سال اخیر را مساوی کردیم/ خوراکچی دوست دارد تحت هر شرایطی در لیگ مربیگری کند/ امتیاز گرفتن با کثیف بازی ارزش ندارد

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز پیرامون حواشی دیدار تیمش مقابل میثاق اظهار داشت: تنها یک مامور با درجه ستوان دوم در بازی حضور پیدا کرد و صورتجلسه را امضا کرد درحالیکه باید ماموران بیشتری در سالن حضور پیدا می کردند. کثیف ترین بازی چندین سال اخیر بود.

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز پیرامون حواشی دیدار تیمش مقابل میثاق اظهار داشت: تنها یک مامور با درجه ستوان دوم در بازی حضور پیدا کرد و صورتجلسه را امضا کرد درحالیکه باید ماموران بیشتری در سالن حضور پیدا می کردند. کثیف ترین بازی چندین سال اخیر بود. نیمه دوم نیز به زمین آمدیم و ۵ دقیقه منتظر آقایان ماندیم تا به زمین بیایند. از اول بازی نیز آقای خوراکچی پشت سر هم به داوری اعتراض می کرد. ما در بازی مقابل تاسیسات که همین آقای عبدالغنی داور بود، با کوچکترین اعتراض ۳ جلسه محروم شدیم و دو میلیون تومان جریمه اما خوراکچی کنار خط هرکاری دلش خواست کرد و سرمربی حاشیه است و باید ایشان را بعنوان سرمربی حاشیه انتخاب کرد.

وی ادامه داد: کثیف ترین بازی چند سال اخیر لیگ را مساوی کردیم. خوراکچی غیر از اینکه حاشیه دار است، برای لیگ برتر و تیم ملی نیز حاشیه ساز است. نیروی انتظامی ۳۳ دقیقه نیامد و قانون می گوید اگر تا ۳۰ دقیقه نیایند، نتیجه ۳ بر صفر می شود. آقای سهراب خلیلی رفت و یک مامور شهرداری از ساختمان بغلی را آورد و الانم همان مامور لباس شخصی شد. واقعا نمی دانیم چگونه صورتجلسه را امضا زدند.

دبیری گفت: خوراکچی خیلی دوست دارد سرمربی تیم ملی شود اما بهتر است او را به عنوان سرمربی حاشیه ها انتخاب کنند. او دوست دارد تحت هر شرایطی در لیگ برتر مربیگری کند. از گیتی پسند اخراجش کردند و حالا آمده در میثاق و با حقوق ماهیانه کار می کند!

فرزین دبیری در خصوص شرایط بازی نیز اظهار داشت: هر دو نیمه سرتر بودیم اما آنقدر بازی را متوقف می کردند که بر عملکرد همه تاثیر می گذاشت. نتایج داخل زمین رقم بخورد خیلی بهتر است تا اینکه با کثیف بازی و شلوغ کاری امتیاز بگیرند و این امتیازات هیچ ارزشی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

آقای دبیری شما نمیخواد دم از پاکی بزنی خودتون کثیف ترین کارهارو واسه بازیها در میارید
که به سه امتیاز برسید

بی طرف دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

جالب که استاد سیاه بازی و حاشیه سازی که خود آقای دبیری هستش به دیگران میگه حاشیه ساز

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

مسئولین باشگاه دبیری خودشون جز حاشیه سازان فوتسال هستند.به هر قیمت میخان پیروز بشن.بیشترین سود رو از داوری بردن همیشه هم معترض هستند.همین فرزین دبیری در اصفهان با همه دست به یقه میشد.رفتارهای شما سیاه بازیه اقایون.

جابری دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

آقای دبیری کی به کیه میگه کثیف بازی ..بابا تو خودت استاد این کارها هستی تو دیگه چرا این حرف را میزنی.همین امسال تو تبریز سر تیم های فرش آرا – قرچک – میثاق _ مقاومت را با همشهریت بریددید……بابا استاد شکست نفسی می فرماید .آقای افتخاری کجایی داداش……بیداری بابا

نام ... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

به دهنت مزه کرده سه برصفر دوسه سال پیش بامیثاق واستادمسلم سیاه بازی و-ش واونم ازحرکاتتون توتبریزباابراهیم مسعودی

ساوه دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

شما موقعی که به نون میگفتی پپه خوراکچی دروازه بان تیم ملی بود.حق نداری در مورد خوراکچی اینجور حرف بزنی.

نام... دوشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

بابا مگه کثیف تر از تیم دبیری هم داریم تو لیگ؟؟؟؟!!!! شما که داور روهم زدید؟؟ یادتون رفته شما ها کی هستید ؟؟!!اصغری مقدم تو سیا بازی یا خوراکچی ؟؟ مگه تو با شعار بومی کردن نرفتی تبریز پس چرا بازیکن خارجی بردی تبریز و این همه هزینه کردی نه تو سیاه کار هستی داره دستت رو میشه ناراحتی؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

کثیف ترین فوتبالو تیم دبیری با پشتوانیه مافیای دبیری انجام میده.انگار یادتون رفته بزرگتون ب داور میگفت دم در وایسا حسابتو برسم. آقایون دبیری تو رو خدا دست از سر این فوتسال بردارید.نذارید کثیف تر شه