کد خبر : 67701
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1395 - 15:57
-

منصوری:حضور شریف زاده در فرش آرا خلاف مصوبه هیات رئیسه است/با باشگاه فرش آرا برخورد می شود/جابری این مصوبه را به تمام باشگاه ها ابلاغ کرده است

منصوری:حضور شریف زاده در فرش آرا خلاف مصوبه هیات رئیسه است/با باشگاه فرش آرا برخورد می شود/جابری این مصوبه را به تمام باشگاه ها ابلاغ کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از قوانین جنجالی لیگ فوتسال در نقل و انتقالات، مربوط به بازگشت بازیکن به لیگ برتر، بعد از حضور در لیگ دسته یک است. بر اساس مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال، بازیکن لیگ برتری که در لیگ دسته یک بازی کند، نمی‌تواند به تیم قبلی خود در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از قوانین جنجالی لیگ فوتسال در نقل و انتقالات، مربوط به بازگشت بازیکن به لیگ برتر، بعد از حضور در لیگ دسته یک است. بر اساس مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال، بازیکن لیگ برتری که در لیگ دسته یک بازی کند، نمی‌تواند به تیم قبلی خود در لیگ برتر برگردد.

اولین مورد در این زمینه، برای مجید حاجی بنده ملی پوش تیم میثاق به وجود آمد که بعد از بازی در تیم دانشگاه آزاد در لیگ دسته یک نتوانست به میثاق بازگردد. آرش جابری دبیر سازمان لیگ نیز در جلسه قرعه کشی لیگ با اشاره به ماجرای انتقال حاجی بنده، به بقیه تیم ها هشدار داد با لحاظ این مصوبه، خود را به دردسر نیندازند.

دومین مشکل نیز برای باشگاه فرش آرای مشهد به وجود آمده است. با این تفاوت که این باشگاه بدون توجه به هشدارهای سازمان لیگ، حتی قرارداد شهرام شریف زاده ملی پوش سابق را نیز در هیات فوتبال به ثبت رسانده است.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این زمینه گفت: باشگاه فرش آرا به هیچ وجه نمی تواند دوباره شریف زاده را جذب کند چرا که این بازیکن در پلی آف لیگ دسته یک برای شهرداری ساوه بازی کرده است. این خلاف مصوبه هیات رئیسه است و در صورتی که قرارداد فسخ نشود با باشگاه فرش آرا برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مصوبه، جدید نیست بلکه از ابتدا در آیین نامه نقل و انتقالات فوتبال و فوتسال وجود داشته است. حتی زمانی که خودم سال ها پیش مصطفی نظری را می خواستم از شن سای ساوه به شهید منصوری قرچک بازگردانم، به هر دری زدم اجازه ندادند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با بیان اینکه رئیس کمیته فوتسال با فشار باشگاه ها مرتکب اشتباه شده است، افزود: آقای افتخاری نباید اجازه حضور بازیکنان لیگ برتری در پلی آف دسته یک را می داد. ما آن زمان هم مخالفت کردیم اما این مجوز صادر شد و حالا که بازیکنان می خواهند به تیمشان برگردند، به مشکل می خورند. حالا نمی دانم باشگاه فرش آرا در جریان این مصوبه بوده یا می خواهد آن را زیر پا بگذارد. اما تا جایی که می دانم آقای جابری دبیر سازمان لیگ، این مصوبه را به تمام باشگاه ها ابلاغ کرده است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۱۳

شهرام شریف زاده پارسال قراردادش با فرش ارا به اتمام رسیده بوده و بازیکن این تیم محسوب نمیشد و کارش قانونی هستش

نام ... شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۴۹

تو که قرار بود تیمو منحل کنی پس چی شد