کد خبر : 80854
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 17:12
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:سه سال است که گیتی پسند به خاطر اشتباهات داوری قهرمانی را از دست داده است/توپ به شکم اسماعیل پور برخورد کرد و پنالتی اخراج درست نبود/درخواست دادیم کارت قرمز او را ببخشند

عراقی زاده:سه سال است که گیتی پسند به خاطر اشتباهات داوری قهرمانی را از دست داده است/توپ به شکم اسماعیل پور برخورد کرد و پنالتی اخراج درست نبود/درخواست دادیم کارت قرمز او را ببخشند
قائم مقام باشگاه گیتی پسند به شدت از داوری بازی تیمش با فرش آرای مشهد گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند درخصوص داوری دیدار این تیم و فرش آرا گفت: در نیمه دوم بازی بطور کامل از دست داوران خارج شد و اشتباهات پی در پی داوری برای دو تیم در روند بازی تاثیر گذار بود .
وی گفت: سه سال است که گیتی پسند از تصمیمات داوری ضربه خورده و قهرمانی را واگذار کرده یکسال که اشتباه محرز داوری در دیدار این تیم با دبیری که در کورس قهرمانی بودیم، دو سال بعد مجددا اشتباه داوری در دیدار با پایاسازه و سال قبل نیز اشتباه داوری در مقابل منصوری قرچک که داور توپ نیم متر درون دروازه رفته را مردود اعلام کرد .
قائم مقام گیتی پسند گفت: در همه موارد نیز فیلم را به کمیته داوران بردیم و آنان نیز تایید و داوران را تا مدتی محروم کردند ولی برای ما فایده ای نداشته و با یک امتیاز در پایان قهرمان نشدیم.
عراقی زاده گفت : در بازی فرش آرا توپ به شکم اسماعیل پور برخورد کرد که داور به اشتباه وی را اخراج و پنالتی گرفت و منجر به تک گل فرش آرا شد.
عراقی زاده گفت: فیلم صحنه را آماده کرده ایم و همراه با شکایت به مراجع ذیصلاح ارسال نموده ایم، تلفنی نیز با آقای نظری صحبت کرده ایم و درخواست داریم طبق بند ۳ ماده ۳۱ آئین نامه انضباطی کارت قرمز که با اشتباه محرز داوری صورت گرفته را تصحیح نمایند.
وی در پایان گفت : امیدوارم امسال با حضور آقایان کامرانی فر و نظری مجدداٌ با اشتباهات داوری قهرمانی را از دست ندهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.