کد خبر : 83539
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 11:40
-

طیبی:تصور نمی‌کردم مردم و تماشاگران قزاقستان برخورد خیلی خوبی با من داشته باشند/برای بازی با روسیه به ایران می آیم/از لحاظ مالی در یک تیم خوب و حرفه‌ای هستم

طیبی:تصور نمی‌کردم مردم و تماشاگران قزاقستان برخورد خیلی خوبی با من داشته باشند/برای بازی با روسیه به ایران می آیم/از لحاظ مالی در یک تیم خوب و حرفه‌ای هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در درباره حضورش در تیم فوتسال “غیرت” قزاقستان گفت: قراردادم با تیم “غیرت” یک ساله است و از لحاظ مالی در یک تیم خوب و حرفه‌ای هستم. از شرایطم در این تیم راضی هستم. وقتی به قزاقستان آمدم از طرف تماشاگران، بازیکنان و مدیریت باشگاه شگفت زده شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در درباره حضورش در تیم فوتسال “غیرت” قزاقستان گفت: قراردادم با تیم “غیرت” یک ساله است و از لحاظ مالی در یک تیم خوب و حرفه‌ای هستم. از شرایطم در این تیم راضی هستم. وقتی به قزاقستان آمدم از طرف تماشاگران، بازیکنان و مدیریت باشگاه شگفت زده شدم چون احترام و برخورد خیلی خوبی با من شد. آنها می‌دانستند به جز تیم “غیرت” پیشنهاد بسیار خوبی از تیم مگنوس برزیل داشتم اما به قزاقستان آمدم.

وی در خصوص حضور در جام باشگاه‌های اروپا همراه با تیم “غیرت” قزاقستان افزود: در سه بازی جام باشگاه‌های اروپا شرکت داشتم و تصور نمی‌کردم مردم و تماشاگران قزاقستان برخورد خیلی خوبی با من داشته باشند.

تنها لژیونر فوتسال ایران گفت: در قزاقستان فوتسال خیلی اهمیت دارد. تیم “غیرت” قهرمان اروپا است و مسئولان و مردم شهر نگاه ویژه و تعصب خاصی به این تیم دارند.

وی ادامه داد: شرایط فوتسال قزاقستان با ایران متفاوت است. در اینجا به تیم ملی و باشگاه ها اهمیت ویژه‌ای داده می شود و وضعیت فوتسال باشگاهی بهتر بوده چون “غیرت” با قهرمانی و نایب قهرمانی در جهان، فوتسال قزاقستان را معروف کرده است.

طیبی گفت: خوشحالم تیم غیرت جزو چهار تیم برتر اروپا قرار گرفته و در مرحله نخست مسابقات جام باشگاه ها بازی های خوبی انجام داده است.

طیبی: فوتسال قزاقستان با ایران متفاوت استاین ملی پوش فوتسال ایران افزود: حدود یک ماه است که در تیم “غیرت” عضویت دارم و حتی هنوز نام برخی بازیکنان تیم را نمی دانم اما در مجموع عملکرد خوبی داشتم و از خودم راضی هستم.

وی ادامه داد: در سه بازی که در جام باشگاه های اروپا انجام دادم یک گل زدم و دو پاس گل دادم و فکر می‌کنم مربی تیم هم از من راضی باشد.

طیبی گفت: برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارم و مطمئنم هر چه بیشتر در تیم باشم شرایطم بهتر می‌شود. من خیلی دیر به تیم اضافه شدم چون این تیم چهار ماه قبل از حضور من تمریناتش را آغاز کرده بود.

وی درباره لیگ ایران افزود: تا جایی که بتوانم لیگ فوتسال ایران را پیگیری می‌کنم و به دنبال نتایج بازی ها هستم. حواشی بازی گیتی پسند و حفاری را شنیده ام اما چون این بازی و حواشی آنرا ندیده‌ام، نمی توانم نظری بدهم. با این حال این حواشی برای فوتسال ایران خوب نیست.

طیبی در پاسخ به اینکه برای مسابقه دوستانه با تیم ملی روسیه به تیم ملی ملحق خواهد شد یا خیر؟ گفت: چون بازی با روسیه در تاریخ فیفا دی برگزار می شود با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم و در مورد برخی کارها هماهنگ می شوم. نامه پیوستنم برای این بازی به دست باشگاه رسیده است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید با افتخار برای کشورم بازی می‌کنم و خوشحالم که در خدمت تیم ملی ایران هستم.

تنها لژیونر فوتسال در خصوص سرمربی تیم ملی ایران افزود: به نظرم هر چه زودتر باید قرارداد ناظم الشریعه تمدید شود و امکاناتی که می‌خواهد در اختیارش گذاشته شود. او یک آنالیزور و ماساژور می خواهد که در همه جای دنیا امری طبیعی است.

وی ادامه داد: در تمرینات تیم غیرت چند دوربین نصب شده که برای آنالیز استفاده می شود و کادر فنی فردای روز تمرین نقاط ضعف را به بازیکنان گوشزد می‌کند. امکاناتی که سرمربی می خواهد طبیعی است و باید محیا شود چون او برای فوتسال ایران کار بزرگی کرد و نتیجه ای که گرفت در تاریخ ماندگار شد.

طیبی درباره پاداش عنوان سومی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام جهانی گفت: اطلاعی از پاداش ندارم و فکر می‌کنم فعلا خبری هم از آن نباشد. ملی پوشان پاداش خود را از مردم گرفتند و برای جایزه بازی نکردند.

وی افزود: ما برای شادی مردم بازی کردیم و همین که مردم را شاد کردیم پاداش خوبی گرفتیم. برای ما خوب است که شخصیت فوتسال و بازیکنان ملی پوش حفظ شود.
منبع:خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.