کد خبر : 154602
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 13:17
-

بارانی: سلامت بازیکنان مهم‌تر از قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان است

بارانی: سلامت بازیکنان مهم‌تر از قهرمانی در لیگ فوتسال بانوان است

بارانی گفت: سلامت بازیکنان ارزش بیشتری نسبت به کسب جام قهرمانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز اظهار داشت: ما تاریخ تمرینات را باتوجه به اینکه استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت قرمز دارند هنوز آغاز نکرده ایم و تاریخی برای آغاز فعالیت‌ها تاکنون مشخص نشده است. باشگاه ملی حفاری یک باشگاه دولتی است و همه اماکن آن اعم از خوابگاه، سالن ورزشی و غذاخوری تعطیل است. طبق بخشنامه استانداری هم بازگشایی اماکن تخلف به حساب می‌آید.

او تصریح کرد: من از همان آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری پلی آف مخالف بودم، چون به بخش بانوان کمکی نمی‌کند و یک هزینه اضافی است. یکسری تیم‌ها اول یا وسط فصل انصراف می‌دهند و از طرفی در بخش بانوان تعداد حامیان مالی کم است.

بارانی افزود: شاکله اصلی تیم ملی کشورمان از چهار تیمی که به مرحله پلی آف راه پیدا کرده اند تشکیل شده است و اگر بازیکنان دچار آسیب دیدگی شوند، تیم ملی دچار مشکل می‌شود. بازیکنان هشت هفته فرصت می‌خواهند تا به آمادگی لازم برسند. به ما گفتند بازی در شهر‌هایی که از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت دارد آغاز می‌کنیم، ما که شهر خودمان قرمز است و امکانات تمرین نداریم چه طور می‌خواهیم در مسابقات حاضر شویم.

بارانی افزود: سلامت بازیکنان مهم است و نگرانی خانواده‌ها را باید درک کرد. در خوابگاه هفت تا هشت بازیکن کنار هم زندگی می‌کنند و شرایط گرفتن هتل که برای هر بازیکن یک اتاق تهیه شود دشوار است. سلامت بازیکنان از قهرمانی مهم‌تر است. ما و تیم‌های دیگر لیگ چندین سال قهرمان شدیم، اما در آخر چه اتفاقی رخ داد؟ مسابقات آسیایی برای باشگاه‌ها وجود نداشت که تیمی را اعزام کنند. اگر خدای نکرده اتفاقی برای بازیکنان، کادر درمانی یا داوران رخ دهد همه پشیمان می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.