کد خبر : 157405
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 13:39
-

توسلی: پاداش قهرمانی آسیا را دریافت نکرده‌ایم/ یک خَیِر به ملی‌پوش فوتسال بانوان هدیه داد

توسلی: پاداش قهرمانی آسیا را دریافت نکرده‌ایم/ یک خَیِر به ملی‌پوش فوتسال بانوان هدیه داد

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پاداش قهرمانی در مسابقات آسیایی را هنوز پرداخت نکرده و خبر مربوط به پاداش مربوط به یک خیر مشهدی است که مبلغی را به ملی‌پوشان هدیه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی پس از انتشار خبر پرداخت پاداش قهرمانی آسیا به ملی‌پوشان فوتسال بانوان اظهار داشت: ما این موضوع را در فضای مجازی هم منتشر کردیم که این هدیه به پاداشی که فدراسیون فوتبال به ما قول داده است، ربطی ندارد.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه را هیئت فوتبال خراسان رضوی انجام داده است و طی مکاتباتی که هیئت خراسان رضوی با این آقای خیر مشهدی انجام داد، او گفته است به خاطر خودش و دخترش هدیه‌ای را به عنوان «خسته نباشید» به بازیکنان تیم ملی فوتسال دادند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال همچنین درباره طلبی که از فدراسیون فوتبال دارند و نزدیک به یک سال هنوز دریافت نکرده‌اند، گفت: این پاداشی که آقای خیر مشهدی اهدا کرده است، فقط به ملی‌پوشان  اهدا شده و حتی کادر فنی نیز دریافت نکرده‌اند. ضمن اینکه امیدوارم فدراسیون فوتبال مبلغ ۲۲ میلیون تومان پاداش قهرمانی در مسابقات آسیایی را بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.