کد خبر : 157395
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 13:30
-

توصیه ملی پوش فوتسال ایران به فدراسیون فوتبال اندونزی

توصیه ملی پوش فوتسال ایران به فدراسیون فوتبال اندونزی

ملی پوش فوتسال ایران از فدراسیون فوتبال اندونزی خواست اسپانیا و ایران را برای اتمام مسابقات لیگ فوتسال این کشور الگو قرار بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ فوتسال اندونزی بعد از شیوع ویروس کرونا نیمه تمام باقی ماند و فدراسیون فوتبال این کشور هنوز هیچ برنامه ای برای از سرگیری این رقابت ها ندارد. هرچند مقرر شد این مسابقات از ماه سپتامبر مجددا شروع شود ولی تا امروز نامه ای رسمی ارائه نشده است.

علیرضا رفیعی پور بازیکن ایرانی تیم «SKN» اندونزی که اخیرا به اردوی تیم ملی ایران هم دعوت شده است، از جمله نفراتی است که از بلاتکلیفی لیگ فوتسال در اندونزی ناراحت است.

رفیعی پور در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال اندونزی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، لیگ فوتسال را ادامه بدهد. مهم نیست که تماشاگران در سالن نباشند؛ مهم این است که لیگ تمام شود.

این بازیکن ایرانی ادامه داد: فدراسیون اندونزی می تواند از لیگ های ایران، اسپانیا و روسیه برای اتمام مسابقات الگوبرداری کند.

رفیعی پور همچنین تصریح کرد: باوجود اینکه فوتسال در ایران شروع شده است و پیشنهاداتی از سایر تیم ها دارم، اولویت من هنوز بازی در اندونزی و تیم SKN است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.