کد خبر : 157407
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 13:41
-

ملی پوشان فوتسال زیر ۲۰ سال پیش از آغاز تمرینات تست کرونا می‌دهند

ملی پوشان فوتسال زیر ۲۰ سال پیش از آغاز تمرینات تست کرونا می‌دهند

تمرینات تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که بازیکنان و اعضای کادر فنی یک روز قبل از آغاز این اردو تست کرونا می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان پس از مدت‌ها وقفه قرار است از دوشنبه ۱۳ مرداد ماه آغاز شود. همچنین ملی پوشان فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان قرار است فردا یکشنبه (یک روز قبل از آغاز تمرینات) تست کرونا بدهند و بعد از مشخص شدن جواب این تست‌ها تمرینات تیم ملی هم از روز دوشنبه به صورت رسمی  در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

در این مرحله ۳۰ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال امید دعوت شده اند که هر کدام به ۲ گروه ۱۵ نفره تقسیم شده اند و در مدت یک هفته زیر نظر علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تمرین خواهند پرداخت. ابتدا تمرینات گروه اول از دوشنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۶ مرداد و تمرینات گروه دوم هم از جمعه ۱۷ مرداد تا دوشنبه ۲۰ مرداد در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان کمیته فوتسال تمرینات تیم ملی امید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و بازیکنان قرار است در ۲ گروه جداگانه تست کرونا بدهند، به طوری که گروه اول فردا یکشنبه و گروه دوم  پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه در آزمایشات تست کرونا شرکت می‌کنند.

ملی پوشان فوتسال امید کشورمان خود را برای مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا آماده می‌کند که از ۲۵ مهر تا ۴ آبان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.