کد خبر : 157491
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 9:37
-

جنتی: قرارداد شمسایی یک ساله اما اهدافمان چند ساله است / بودجه نجومی نداریم

جنتی: قرارداد شمسایی یک ساله اما اهدافمان چند ساله است / بودجه نجومی نداریم

عضو هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت:قرارداد شمسایی یک ساله است ولیکن صحبت‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های در پیش داریم زمان ۵ الی ۶ سال می طلبد که امیدوارم بتوانیم به خوبی به این اهدافمان برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پوریا جنتی در خصوص حضور در بین اعضای هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: بنابر مشغله‌های کاری پدرم، تصمیم براین موضوع اتخاذ شد که امسال به عنوان یکی از اعضا هیأت مدیره باشگاه در کنار قائم مقام مجموعه فعالیت کنم.
عضو هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اضافه کرد: سال‌ها در کنار پدرم و مجموعه حاضر بودم ولی امسال تصمیم گرفتم چالش جدیدی را در زندگی خود تجربه کنم و به عنوان یکی از اعضا مدیریت باشگاه در راستای موفقیت این مجموعه تلاش کنم.
وی در خصوص اینکه، هم‌اکنون به لقب «جوان‌ترین مدیر فوتسالی» دست یافته است تشریح کرد: به دنبال کسب لقب نیستم ولی خوب خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفته‌ام، سال‌هاست که در کنار پدرم طعم مدیریت فوتسال را چشیده‌ام و امیدوارم بتوانم در جایگاه جدیدم خوش بدرخشم.
جنتی، در خصوص اینکه اکنون با توجه به سنش جایگاه بالای را کسب کرده افزود: اعلام کردم، سال‌هاست که در بدنه باشگاه گیتی‌پسند حضور داشتم و مدیریت فوتسال را با دل و جان چشیده‌ام، فکر میکنم ورود افراد جوان می‌تواند جامعه ورزش را دستخوش تغییرات کند و در راستای افزایش کیفیت‌ها موثر باشد.
عضو هیأت مدیره باشگاه گیتی‌‌پسند در خصوص برنامه‌های شخصی خود افزود: فکرهای زیادی در سر دارم و قطعا هدفی بجز قهرمانی گیتی‌پسند و سرافرازی فوتسال اصفهان و کشور در سرم نیست؛ سعی می‌کنم از نیروی جوانی خود بهترین استفاده را جهت شکوفایی باشگاه داشته باشم.
وی در خصوص سرمربی‌گری وحید شمسایی گفت: من از ابتدا علاقه خاصی به شمسایی داشتم، نزدیک به ۱۰ سال بود که وی را ملاقات نکرده بودم و سرانجام سرنوشت به شکلی رقم خورد که وی را ماه پیش ملاقات کردم و توانستیم با وی به تفاهم برسیم؛ اهداف بسیار نزدیک و مشترکی با وحید شمسایی داریم و امیدوارم بتوانیم در راستای همین اهدافمان به خوبی عمل کنیم.
جنتی تصریح کرد: شمسایی جزو یکی از بزرگان فوتسال کشور و کار کردن با او به نظرم به دلیل حرفه‌ای بودنش لذت بخش است؛ روزانه ارتباطات مکرری را با وی داریم و در حال آماده سازی هرچه بهتر تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هستیم؛ قرارداد شمسایی یک ساله است ولیکن صحبت‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های در پیش داریم زمان ۵ الی ۶ سال می طلبد که امیدوارم بتوانم به خوبی به این اهدافمان برسیم.
عضو هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند در خصوص پیش بینی خود برای لیگ برتر جاری کشور افزود: در ابتدا باید بگویم که فوتسال قابل پیش‌بینی نیست و من نیز چنین کاری را انجام نمی‌دهم، اما هدف ما و کادرفنی و بازیکنان قطعا قهرمانی خواهد بود ولیکن در این مسیر فشاری بر روی کسی اعمال نخواهیم کرد؛ هدف ما مشخص است و در راستای هدفمان خواهیم جنگید.
وی در خصوص بودجه باشگاه گیتی‌پسند در سال جاری افزود: طبق روال هرسال، اعضا هیأت مدیره مجموعه گیتی پسند بودجه مشخصی را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد، امسال نیز بودجه خوبی در اختیار ما قرار داده شد و در قالب همان بودجه اقدام به جذب و تمدید قرارداد بازیکنان کردیم؛ بودجه ما نجومی و همچون یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیست ولیکن بودجه خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم با تیکه بر نیروی جوانان بتوانیم به اهداف خود برسیم.
جنتی پیرامون پنجره نقل‌وانتقالات تیم گیتی‌پسند تشریح کرد: شمسایی لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه تحویل داده است، در حال مذاکره با بازیکنان تیم مد نظر شمسایی هستیم تا بتوانیم با آن‌ها به تفاهم برسیم؛ امسال قطعا شکل و شمایل باشگاه گیتی‌پسند نسبت به سال‌های گذشته متمایز خواهد بود و در تمامی ارکان مجموعه به دنبال جوانگرایی خواهیم بود.
عضو هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند در خصوص اینکه سال‌هاست که در این مجموعه به کمترین میزان ممکن از بازیکنان بومی اصفهان استفاده می‌شود گفت: من این حرف را به صورت کلی قبول ندارم؛ ما بجز تیم بزرگسالان رده‌های پایه را در اختیار داریم و اگر استعداد فوتسالی در اصفهان حاضر باشد قطعا به گیتی‌پسند دعوت شده است؛ در تیم بزرگسالان نیز ما شاهد درخشش بازیکنان رده‌ پایه و اصفهانی بوده‌ایم، بازیکن سازی خوبی را برای اصفهان انجام می‌دهیم و قطعا از آن استفاده می‌کنیم.
وی در پایان افزود: مسئله دیگر این است، تیم بزرگسالان ما همواره در کورس قهرمانی بوده، قطعا تیمی که در کورس قهرمانی است مجبور به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می‌شود و ظرفیت‌های یک منطقه پاسخگو آن نیست؛ با این وجود سعی کردیم از ظرفیت‌های باشگاه در تیم بزرگسالان نیز استفاده کامل را داشته باشیم و مطمعن باشید که حجم این ظرفیت‌ها در طی سال‌های آینده افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.