کد خبر : 157550
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 - 8:03
-

سنگ سفیدی:امسال می‌خواستم در جایی بمانم که آرامش داشته باشم/انتخاب شمسایی کار بزرگی بود که مدیران گیتی پسند انجام دادند

سنگ سفیدی:امسال می‌خواستم در جایی بمانم که آرامش داشته باشم/انتخاب شمسایی کار بزرگی بود که مدیران گیتی پسند انجام دادند

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مدیران گیتی پسند کار بسیار بزرگی انجام دادند که توانستند شمسایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان درباره تمدید قراردادش با گیتی پسند اظهار داشت: من سال گذشته وقتی می‌خواستم به گیتی پسند بیایم پشت سر این تیم حرف و حدیث زیادی بود و برخی می‌خواستند من را از آمدن به این تیم منصرف کنند. به هر حال سال گذشته با صحبت‌هایی که با جنتی (مدیرعامل باشگاه گیتی پسند) انجام دادم متوجه شدم آن چیزی که درباره این باشگاه می‌گویند اصلا درست نیست و همان جا تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببندم.

امسال می‌خواستم در جایی بمانم که آرامش داشته باشم

او افزود: با توجه به آن که فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شدیم، اما یک سال بسیار خوب برای تیم ما رقم خورد و جا دارد از زحمات مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه کمال تشکر را داشته باشم که از ما به خوبی حمایت کردند. امسال هم تصمیم گرفتم در گیتی پسند بمانم، زیرا من به دنبال جایی بودم که در آن آرامش داشته باشم و بتوانم توانایی هایم را به خوبی نشان دهم و دیدم تنها جایی که می‌توانم به این اهدافم برسم باشگاه بزرگ گیتی پسند است.

انتخاب شمسایی کار بزرگی بود که مدیران گیتی پسند به خوبی انجام دادند

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی این تیم و اینکه آیا او می‌تواند این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند؟ بیان داشت: در هیچ کجای دنیا نمی‌توان از الان پیش بینی کرد که چه تیمی قهرمان و چه تیمی نائب قهرمان مسابقات می‌شود، به همین دلیل نمی‌توان از الان پیش بینی کرد که آیا گیتی پسند با وحید شمسایی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر. به هر حال وحید شمسایی یک فرد بسیار شناخته شده در فوتسال ایران و جهان است و همه او را می‌شناسند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. از گذشته شمسایی می‌توانیم متوجه شویم که او یک اسطوره در فوتسال جهان است و هر کجا که پا می‌گذارد برای قهرمانی می‌رود. به نظر من مدیران گیتی پسند کار بسیار بزرگی انجام دادند که توانستند شمسایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند.

سنگ سفیدی افزود: به هر حال برای آنکه بخواهیم به هدفی که داریم برسیم باید پله پله قدم برداریم و همان طور که گفتم از الان نمی‌توان به قهرمانی فکر کرد. ابتدا باید بازی‌ها برگزار شود تا ببینیم تیم‌ها در چه شرایطی قرار دارند.

هنوز تصمیم قطعی درباره بازی‌های لیگ به صورت شمال و جنوب گرفته نشده است

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت شمال و جنوب گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم هنوز سازمان لیگ تصمیم قطعی خود را برای بازی‌های لیگ به صورت شمال و جنوب نگرفته و قرار است ۲۰ مرداد ماه در جلسه‌ای که بین مسئولان سازمان لیگ با مدیرعامل‌های باشگاه‌ها برگزار می‌شود درباره این موضوع تصمیم گیری کنند. به هر حال این روش برای اولین بار قرار است در کشور اجرا شود و بیماری کرونا هم باعث شده مسئولان سازمان لیگ به این فکر بیفتند که بازی‌ها را به صورت شمال و جنوب برگزار کنند.

بازی‌های لیگ شکل تورنمنت به خودش می‌گیرد

سنگ سفیدی تصریح کرد: اگر بازی‌های لیگ قرار باشد به روش شمال و جنوب برگزار شود چیزی شبیه به یک تورنمنت خواهد بود که تیم‌ها مثلا ۱۰ روز می‌روند به یک شهری و در آنجا مسابقه می‌دهند و بازی‌های لیگ شکل تورنمنت به خودش می‌گیرد. به هر حال من معتقدم تیمی می‌تواند در مسابقات فصل بعد لیگ برتر موفق عمل کند که از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.