کد خبر : 157691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 18:06
-

طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم/چند بار مقابل بنفیکا بازی کردم

طیبی: بسیار مشتاق بازی در بنفیکا هستم/چند بار مقابل بنفیکا بازی کردم

طیبی از حضورش در بنفیکا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه بنفیکا امروز اعلام کرد حسین طیبی، بازیکن ایرانی سابق تیم غیرت قزاقستان را به خدمت گرفته و در فصل جدید او را در اختیار خواهد داشت.

حسین طیبی بنفیکا با اشاره به انتخاب این تیم عنوان کرد: از پیوستن به بنفیکا بسیار خوشحال هستم. این یک چالش بسیار جذاب برای من خواهد بود و خیلی امیدوار هستم تا با این تیم به موفقیت برسم و می‌دانم که بنفیکا افتخارات زیادی به دست آورده است.

او ادامه داد: وقتی شما در بنفیکا بازی می‌کنید، فقط به فکر پیروزی در هر مسابقه هستید؛ همه بازیکنان به بنفیکا به‌عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان احترام قائل هستند و این تیم ریشته‌دار است و افتخارات زیادی دارد.

ستاره ایرانی بنفیکا عنوان کرد: من چندین بار تجربه بازی مقابل بنفیکا را داشتم و کاملا شناخت دارم و متوجه شدم که این باشگاه یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است.

طیبی با بیان اینکه بنفیکا بیشتر از تمام تیم‌های پرتغالی در تمام جهان هوادار دارد، ابراز کرد: اخیرا پیام‌های محبت‌آمیزی از تماشاگران بنفیکا دریافت کردم و بسیار مشتاق هستم تا در کنار آنها بازی کنم.

او عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای موفقیت بنفیکا و ایجاد خاطرات خوب انجام می‌دهم و مطمئن هستم که همچنان افتخارآفرینی این تیم را ادامه خواهیم داد، فصل جدیدی از موفقیت‌ها را رقم می‌زنیم و من هم برای چنین اتفاقی در بنفیکا هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.