کد خبر : 183587
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 22:53
-

در بازی بانوان حفاری با سایپا چه گذشت؟

در بازی بانوان حفاری با سایپا چه گذشت؟

تیم‌ سایپا با شکست تیم ملی‌حفاری در مجموع دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور راهی فینال شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین بازی تیم‌های فوتسال بانوان ملی‌حفاری و ساپیا، امروز ۱۷ مرداد ماه در سالن ایثار اهواز برگزار شد.

در دقایق ابتدایی بازی، دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند. کم‌کم ملی‌حفاری بر بازی مسلط شد و در همان دقایق ابتدایی حملاتی به سمت دروازه سایپا داشت ولی توپ بازیکنان حفاری با عملکرد خوب آخوندی دروازه‌بان سایپا راهی درون دروازه این تیم نداشتند.در دقیقه شش این دیدار نیز بازیکن سایپا یک موقعیت خوب گلزنی داشت که با واکنش طاهره مهدی‌پور، گلر حفاری دفع شد.

در دقیقه هشت نیز الهام عنافچه از حفاری در موقعیت گلزنی قرار گرفت که توپ او پس از برخورد به گلر سایپا به بیرون رفت.

در دقایق ابتدایی بازی که حملات ملی‌حفاری بیش از سایپا بود، آخوندی از بهترین بازیکنان زمین بود. چرا که برای چندین بار مانع از گلزنی بازیکنان حفاری شد.

در دقیقه ۱۲ نیز موقعیت بسیار خوب سایپایی‌ها با واکنش خوب گلر حفاری دفع شد. در ادامه بازی، بازیکنان دو تیم موقعیت‌های نصفه نیمه‌ای به دست آوردند اما هیچکدام راهی درون دروازه‌ها نداشتد.

نیمه اول که بیشتر تحت تاثیر تعطیلی شش ماهه لیگ برتر فوتسال کشور به دلیل شیوع کرونا بود، بدون گل به پایان رسید. همچنین بین دو نیمه، از سوی فدراسیون و باشگاه ملی‌حفاری با اهدای گل از خبرنگاران تجلیل شد.

نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا نیز با اهدای دسته گلی از سوی این باشگاه به سحر پاپی، بازیکن ملی‌حفاری که در جریان دیدار این تیم مقابل سایپا در مرحله مقدماتی دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، از وی دلجویی و عیادت کرد.

با شروع نیمه دوم، هر دو تیم با انگیزه دو چندان پا به میدان گذاشتند که سهم سایپایی‌ها در ایجاد موقعیت گلزنی بیش از حفاری بود و این تیم در دقیقه شش موفق شد توسط آرزو صدقیانی به گل برسد.

در ادامه نیز حملات دو تیم روی دروازه‌ها بیشتر و بر هیجان بازی افزوده شد.سایپایی‌ها که نیمه دوم را بهتر از حفاری ظاهر شدند، در دقایق پایانی مسابقه نیز دست به پاور پلی زدند و کمتر از یک دقیقه به پایان بازی مانده بود که توسط سهرابی گل دوم را به ثمر رساندند.

در نهایت نیز سایپا در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله نیز با حساب ۵ بر ۴ مقابل حفاری برنده شد و به فینال رسید و حفاری که مرحله مقدماتی را با عنوان اولی به پایان رسانده بود از رسیدن به فینال بازماند.

در پایان این دیدار سایپایی‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند و دختران حفاری که رسیدن به فینال را از دست داده بودند، اشک می‌ریختند.

سایپا در فینال باید رو در روی مس رفسنجان قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.