کد خبر : 183581
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 14:35
-

ناظم الشریعه:تیم ملی فوتسال حریفان قدرتمند می طلبد/ لیگ برتر شروع شود

ناظم الشریعه:تیم ملی فوتسال حریفان قدرتمند می طلبد/ لیگ برتر شروع شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال به دنبال بازی تدارکاتی با حریفان قدرتمند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انصراف تیم‌های ملی فوتسال ایتالیا، بلاروس و مراکش از شرکت در تورنمنت کیش در شهریورماه باعث شده سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خواسته‌های تازه ایمطرح کند.

ناظم الشریعه که می‌خواست با برگزاری این تورنمنت، آمادگی ملی پوشان فوتسال را تا پیش از جام ملت‌های آسیا بالاتر ببرد اما سه تیم مطرح اروپایی و آفریقایی انصراف داده‌اند تا این تورنمنت تنها با حضور دو تیم ملی امید و بزرگسال ایران، کویت و عراق برگزار گردد.

ناظم الشریعه در این خصوص گفت: ما به بازی‌های تدارکاتی نیاز مبرمی داریم و چاره‌ای هم نداریم که به کیش برویم و با عراق و کویت هم که شده مسابقه بدهیم چون الان حدود هفت – هشت ماه است که هیچ مسابقه‌ای نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در این شرایط دو خواسته‌ام از فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان این است که اگر تیم ملی هیچ کشوری نمی‌تواند برای بازی با ما به ایران بیاید شرایط برای سفر ما به آن کشورها مهیا شود. این کار لازم است زیرا به بازی با رقبای سطح بالا و در حد خودمان نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم.
ناظم الشریعه ادامه داد: خواسته دیگرم این است که هر چه سریع‌تر بازی‌های لیگ برتر را آغاز کنند که بازیکنان تیم ملی در شرایط بدنی و فنی بهتری قرار گیرند، شروع فصل تازه لیگ برتر فوتسال هم برای ما و هم برای تیم‌ها و خود بازیکنان ایده آل خواهد بود.
وی تاکید کرد: بازی‌های جام ملت‌های آسیا را در آذرماه در پیش داریم و باید از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم اگر شرایط تیم ملی کشورمان تا آن موقع بهتر از الان نشود باید امیدوار باشیم که بازی‌های جام ملت‌ها هم به خاطر کرونا کنسل شود وگرنه کار و دفاع از عنوان قهرمانی مان سخت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.