کد خبر : 183633
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 8:41
-

رضایی:برای ما فرقی ندارد در فینال مقابل چه تیمی بازی کنیم/ برداشت اشتباهی از مصاحبه من شد

رضایی:برای ما فرقی ندارد در فینال مقابل چه تیمی بازی کنیم/ برداشت اشتباهی از مصاحبه من شد

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان با تاکید بر این‌که برایش فرقی ندارد در فینال مقابل چه تیمی بازی کنند، گفت: برداشت اشتباهی از مصاحبه من شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درباره صعود تیمش به فینال رقابت‌های سوپر لیگ اظهار کرد:امسال لیگ خیلی خوبی را داشتیم و اکثر بازی‌ها باحساسیت  و جذابیت خاصی برگزار شد. تیم‌ها تقریبا همه در یک سطح بودن و این موضوع باعث بالا رفتن سطح کیفی مسابقات شده بود اما در ادامه با شیوع کرونا و تعطیلات پنج ماهه‌ای که رخ داد مسابقات کمی از آب و تاب افتاد. خوشحالم تیم مس تا اینجا خوب کار کرد که در نهایت هم تا مرحله فینال بالا آمد.

او با اشاره به بازی با سایپا گفت: پیش از این در مصاحبه‌ای عنوان کردم دوست دارم از بین حفاری و سایپا در فینال با نارنجی پوشان بازی کنیم که باعث ناراحتی برخی دوستان شد چون فکر کردند منظور من این بوده سایپا تیم ضعیفی است. من واقعا چنین منظوری نداشتم اما به هر جهت سایپا در کمال ناباوری به فینال صعود کرد که جا دارد به این تیم تبریک بگویم. برای ما واقعا فرقی ندارد مقابل چه تیمی باشیم؛ هدف‌مان قهرمانی است و برای آن‌هم تلاش می‌کنیم. خوشبختانه تیم الان شرایط خوبی دارد و چند روزی است که تمرینات‌مان را شروع کردیم.

رضایی در پایان توضیح داد: لیگ امسال به‌خاطر شیوع کرونا به طور عجیبی تا این مرحله جلو آمد ما موافق برگزاری مسابقات با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بودیم که خوشبختانه سازمان لیگ هم با چهار تیم حاضر در پلی‌آف همکاری کرد و تا امروز مسابقات برگزار شده است. اما لیگ بانوان همیشه با یکسری مشکلات همراه بوده اگر قرار باشد وضعیت این ویروس به همین شکل باشد باید برای فصل جدید لیگ برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.