کد خبر : 183697
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 9:38
-

آرژانتینی ها موافق بودند ؛ کرونا مانع دیدار با قهرمان جهان

آرژانتینی ها موافق بودند ؛ کرونا مانع دیدار با قهرمان جهان

با وجود اینکه خبرها حاکی از لغو بازی دوستانه ایران با آرژانتین بود رئیس کمیته فوتسال مدعی شد که قهرمان فوتسال جهان برای حضور در ایران ابراز تمایل کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تا پیش از شیوع بیکاری کرونا و برگزاری مسابقات ورزشی در موعد مقرر، برنامه‌ریزی تیم‌های فوتسال جهان برای انجام بازی‌های تدارکاتی صورت گرفته بود. تیم ملی ایران قصد داشت پیش از فوتسال قهرمانی آسیا چند بازی دوستانه و پیش از جام جهانی نیز چند رقابت تدارکاتی مهم را برگزارکند. از مدت‌ها قبل مقرر شده بود که آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۶ برای انجام دو بازی دوستانه فروردین امسال به ایران بیاید اما از اواسط دی ماه که بحث برگزاری این بازی داغ شد اخباری مبنی بر لغو جدال ایران با آرژانتین به گوش رسید. امروز اما رئیس کمیته فوتسال مدعی شد آرژانتینی‌ها برای انجام این بازی به ایران پاسخ مثبت داده بودند.

داود پرهیزکار در این خصوص به ایسنا گفت: آن زمان مکاتباتی با آرژانتینی‌ها داشتیم و آنها اعلام کردند که طبق قرار قبلی به ایران می‌آیند. ما حتی سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی را هم برای این بازی در نظر گرفته بودیم اما کرونا همه چیز را خراب کرد و بازی‌های دوستانه ما لغو شد و طبیعی بود که آرژانتین هم به ایران نیاید. امیدواریم با کاهش کرونا و نزدیک شدن به زمان جام جهانی که سال آینده برگزار می‌شود بتوانیم با این تیم قدرتمند فوتسال جهان بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.